Sunday, 11 January 2015

more pictures in your Project Life album? no probs ...

... objevila jsem báječný způsob, jak na PL stránku vměstnat víc a víc fotek. Není to můj nápad, ten jsem si "půjčila" od Heidi Swapp. Ale do knížeček, které stojí kolem 100 Kč jsem opravdu investovat nechtěla ... Tak jsem si jednu malou vytvořila. Svoji a lépe ladící k celé stránce.





Jak můžete vidět v instruktážním videu, na rubové straně kapsy si kapsu o velikosti 3x4 vertikálně naříznete (lépe se to dělá s naplněnou kapsou kvůli viditelnosti). Do zářezu se pak vsune poslední list knížky. Vlastní výroba knížky už je jednoduchá. Několik papírů velikosti 4x6 jsem v polovině přehnula, ohyb proděravěla a ručně sešila .. kdo máte dlouhou sešívačku či kleště, máte práci jednodušší. Ale šití vypadá na hřbetu opravdu efektně. Na závěr jednotlivé stránky knížky dozdobíte. Nedoporučuji mnoho vrstvení či 3D ozdoby, knížka a potažmo album by pěkně nakynuly. Posledním krokem je vlepení knížky, aby nevyklouzávala, tzn. přilepení poslední stránky ke kartičce v lícové kapse.


Zkusíte si také vyrobit extra prostor pro své fotky?


3 comments:

  1. Na tyto knížečky jsem koukala již dříve a pořád jsem dumala, jak je tam "vsunout" ... Naříznutí kapes je skvělé :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale rezala jsem se zatajenym dechem :)) diky!

      Delete