Monday, 12 January 2015

my debut on Papero Amo ...

.. nějakým zázrakem či nedopatřením jsem se stala členkou Design Teamu na Papero Amo. A zde je můj první článek ...



Chrastidlo trochu jinak

Dostala jsem k Vánocům vysněný foťák.  Zrcadlovku. Zatím se vzájemně oťukáváme, ale už teď vím, že mám zaděláno na nemalý problém .. hodně fotek. Hodně o poznání kvalitnějších fotek. To tedy netuším, jak se mi je bude dařit vměstnat na jednu PL stránku. 
Situaci jsem musela řešit už s vánočními fotkami. Vytvořila jsem dvě klasické PL stránky, ale zbývalo tolik rodinných fotek, které jsem prostě chtěla použít. Takže jsem z nich v picmonkey.com složila šest koláží velikosti 4x6. Při skládání fotografií jsem se snažila použít vždy alespoň jednu fotku každého člena manželovy rodiny … nepočítejte to, je jich je hodně. 


 Koláže jsem si potom rozmístila na velký 12x12 scrapbookový papír a určila si, kde vyřežu prostor pro chrastidlo. 


Poté jsem pomocí euro obalu vytvořila okénka pro korálky. Lepené spoje (slepovala jsem oboustrankou, na viditelných místech Glossy Accent) se krásně schovaly pod fotky. Do jednoho většího místa jsem vlepila PL kartičku z vánočního PL kitu. A přidala pár průhledných korálků. 


Tak a teď bylo na čase využít druhou stranu s korálkovými okénky. Využila jsem zbylé vánoční PL kartičky včetně chipboardu a visačky a stránku udělala bez jediné fotky. Prim hraje journaling. O tom, co jsme o Vánocích dělali, jaké byly dárky a co jsme měli k jídlu jsem psala na klasických PL stránkách, zde jsem dala prostor těm neobyčejně obyčejným zážitkům. 


Že se u grandma a grandad dveře netrhly a děti si měly pořád s kým hrát. Že se Albert sám vypravil s nočníkem po schodech dolů (a naštěstí do dobře dopadlo). Nebo že naše rodina objevila kouzlo pohádky Frozen a každou chvíli si někdo chytlavé melodie pobrukuje. I takové byly naše Vánoce.

PS: Původně byla stránka určena do lednové challenge od Pavlínky, ale když už jsem se stala členkou DT, tak mám alespoň materiál k publikování a vy další inspiraci do soutěže.

2 comments:

  1. Jani! Ani zázrak, ani nedopatření! Jsi přece naše :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem ... az do morku kosti ... a dekujiiii!

      Delete