Tuesday, 17 February 2015

an alternative belated Valentine's card ..



Project Life přání na blogu PA

Také vám „přebývají“ PL kartičky, ale nechcete je poslat dál? Vytvořte si z nich minialbum nebo netradiční přání nebo obojí v jednom.

Pro menší valentýnskou radost jsem si vybrala několik kartiček ze sady Midnight od BH.



Vyřízla jsem si motiv srdce na třech kartičkách (pracuji obyčejným odlamovacím nožem, ale skalpel bude jistě přesnější a jednodušší) a titulní kartičku jedním výřezem ozdobila. (Tady bych chtěla vyzdvihnout mé valentýnské zaměření, neboť  v tomto návodu uvidíte asi největší množství srdíček, jaké jsem kdy na svém projektu použila.) Vyříznutá srdíčka jsem vyplnila našimi fotkami. 


Obdélníkový pás z obyčejného kancelářského papíru slouží jako spojovací materiál pro harmoniku (pokud jsou rohy kartiček zaoblené, udělejte obdélník užší). Poté již stačí nalepit jednotlivé kartičky a dát si při tom pozor, kde chcete mít líc a kde rub leporela.





Pod poslední kartičku jsem připevnila dekorační šňůrku, kterou lze celou harmoniku svázat.


Konečným krokem je zdobení (vzhledem k uzavíratelnosti alba bych nevolila příliš mnoho 3D dekorací) a vepsání textu s nějakou hlubokou myšlenkou ...



Vykouzlíte také něco ze svých PL přebytků? Pochlubte se v PA pinteresové galerii.

No comments:

Post a Comment