Thursday, 12 February 2015

dreams do come true ...

.. aneb jak se šije sen.

Nevím, jak se to přihodilo, ale Amelie miluje šaty. Jakékoliv. Ani sukní nepohrdne. Chodí v nich doma, při každé výpravě ven se ptá, jestli může "s šatičkama" a dokonce v nich i spí (uléhá v pyžamu, ale ráno ji nalézáme oblečenou hned v několika garderóbách).

O oblibě Disney pohádky Frozen jsem již psala. Je to jedna z mála princeznovských pohádek, které mi "nevadí". A tak vznikl nápad ušít Elsí šaty (kdo jste viděl ty, jež se prodávají v obchodech, pochopíte, že jsme je prostě museli ušít). Střih jsem si vymyslela, technického provedení se ujala moje šikovná maminka.


Ale protože jsem se chtěla více realizovat a přidat ruku k dílu, našila jsem na přední díl živůtku malé korálky do tvaru sněhových vloček. 


Posledním krokem byl závoj z organzy střižený do půlkruhu, aby si na něj Ami nešlapala, a připevněný za gumičky k prstu malé princezny. 


Radost? Převeliká. A nejen Amélčina. Přistihla jsem se, jak moc si to navrhování a šití užívám a jak moc mě těší ty rozzářené dětské oči ...


Asi si ten šicí stroj budu muset pořídit.

10 comments:

  1. No teda ... to je princeznička :-) U náš Frozen taky frčí .. i když nevím, jestli se to líbí víc mě nebo Marťovi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, Moni, ja na to taky s Ami koukam porad :)

      Delete
  2. Ty jsou krásné !! :-) Taky moc ráda vyrábím kostýmy .

    A obdivuji nový banner - šití je letos tvou značkou !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, ano, jsem se do toho 2015 uplne prosila :))

      Delete
  3. Jani, ty jsou naaaadherny a Amalka vypada jako princeznicka. Uzasne! Zuzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Zuzi, jeji radost je tak nabijejici ...

      Delete
  4. Replies
    1. babicka, Klari, babicka :) ale dekuji!

      Delete