Friday, 20 March 2015

history of 2011 documented ... part 3

... a tak se týden s týdnem sešel a máme tu opět pátek. A páteční miniseriál. Tentokrát si odskočíme od začínajícího jara do podzimní nálady spadaného listí. A do porodnice ... A také na vás čeká mini pidi soutěž o pozorného čtenáře ... Ale nepředbíhejme.

Zářijové dny roku 2011 byly krásně slunečné a "baboletní". Zahájili jsme každoroční tradici návštěvy Karlštejnského vinobraní, a když už jsem nemohla popíjet vínko, tak jsem se aspoň řádně najedla. Ale nebojte, ten obrlangoš je společný, celý bych opravdu nedala (třebaže na to vypadám). Také jsem si pořídili nové auto a několik "břišních fotek".
Kartičky jsou z kolekce Honey Core Kit od Becky Higgins. Když jsem vloni s PL začínala, byla jsem z této kolekce nadšena, ale postupem času se vkus i styl tříbí a dnes jsou pro mé oko příliš výrazné. Ale líbí se mi motivy a je jich opravdu spousta, takže i umírněnější stránka jde vytvořit. Ale razítka od Ali Edwards, tak ta se mi budou líbit pořád ...



Zářijový jednodenní výlet na Křivoklát. Hrad je krásný, ale ještě krásnější jsou okolní listnaté lesy, které na podzim vypadají kouzelně. V hradním obchůdku jsme také poprvé objevili Těchonickou medoládu. A vybrat tu nej .... no, hodně jsme se tam nablízali ...
Kartičky jsou opět z Honey Core Kitu od BH. Jak jste si již určitě všimli, nemám problém kartičky rozstříhat a zbytky pak použít na razítka či další ozdoby na stránce. Je pak velmi jednoduché všechno sladit. 



A tady již opravdově podzimní říjnová stránka. Tentokrát jsem použila kartičky Fall od Becky Higgins



Moje úplně první profi focení. Třebaže jsem se ke konci sotva valila a o nějakém užívání si těhotenství už opravdu nemohla být řeč, říkala jsem si, že jestli se teď nenechám vyfotit, tak s dalšími dětmi už to vůbec nedám. A tak vznikly tyto fotografie jako překvapení pro Jamieho. Je opravdu pozoruhodné, jak je naše paměť milosrdná a na všechno to horší a útrpnější nás nechá zapomenout. Když se dnes na fotky dívám, tak jen s milou nostalgií vzpomínám, jak to bylo vlastně krásné a báječné.


A v listopadu to přišlo. Narození naší dcerky. Až při tvoření této stránky jsem si uvědomila, že vlastně nemáme pořádné fotky z porodnice. Musela jsem si tedy vystačit se slabou kvalitou mobilního focení. Ale jedinečnost toho dne nějakou kvalitu značně převyšuje.
Moc ráda si hraji s motivy kartiček a různě je vyřezávám a kombinuji. Na kartičce Baby je rozetka naříznutá a pod ni zastrčená fotka. 


Příští pátek se těším při posledním díle z bennettovské kroniky.

No comments:

Post a Comment