Monday, 2 March 2015

PL Challenge March ...

... únorová PL challenge nás s Leou moc mile překvapila! Tolik krásných projektů! A kolik z vás se zapojilo! Je opravdu báječné otevřít si photo album a vidět tu spoustu inspirace.

Březnová challenge je prodchnuta korkem. Ležel mi tady, chudáček, nějakou dobu bez využití. Nikdy předtím jsem s korkem nepracovala, takže to byla výzva i pro mě. A Lea je hotový korkový expert (viz článek na blogu PA).

Jednotlivé ozdoby jsem bíle naembosovala. Bílý inkoust by totiž nebyl tak krásně výrazný. Nápis Family je kupovaný. A podkladový papír z lednového kitu PA.


Tentokrát jsem opět sáhla po čtvercových kapsách. Jsou sice složitější pro mé oblíbené koláže, ale o moc zajímavější. Kartičky jsou z kolekce Studio Gold od Teresy Collins (a jedna z Midnight od BH). Vybírala jsem ty bez zlatých akcentů.


A pár detailů ...


Vyzvete se také a ozvláštníte svůj PL korkem?

No comments:

Post a Comment