Monday, 20 April 2015

april creative kit by Papero Amo ....

...dubnový Creative Kit se tedy obzvláště povedl. Nádherná kolekce Serendipity. A ačkoliv jsem ji původně považovala za čistě dívčí záležitost, překvapilo mě, že i klukům má co nabídnout. 

Jako první vznikla stránka dcery. Použila jsem fotky z roku 2012, kdy byla ještě malé miminko.



V kitu je i několik báječných puffy samolepek. Asi je to teď nový scrapový hit, ale nedivím se, jsou velmi příjemné, neotřelé a projektu dodají tu správnou dimenzi.




Nápis Shine v kitu sice nebyl, ale do kolekce patří ..



Druhá stránka je k 18 měsíčninám synka. Zde jsem si opět vyhrála s interaktivním otáčecím kolečkem. Chtěla jsem na stránku uplatnit hodně textu o tom, jak vypadá náš běžný den, co má Albi nejraději a k čemu ho musíme dlouho přemlouvat .. Ale nechtěla jsem, aby text zabral polovinu stránky. Otáčecí kolečko problém vyřešilo. Návod na jeho výrobu zde.


Dokonce se mi podařilo vyříznout pravidelné srdíčko, které jsem rovněž uplatnila ...


.. bez šití by to nebylo ono ...


.. a přece se točí  ..



Třebaže jsem vytvořila dvě stránky, materiálu z kitu mám tolik, že ještě jeden layout určitě dohromady dám. Děkuji děvčatům z PA za opravdu vydařený balíček. Další obdivuhodnou inspiraci od ostatních členek DT najdete na blogu PA.

No comments:

Post a Comment