Sunday, 12 April 2015

colourful workshop with Paige Evans and Papero Amo ...

.... tak takové dilema jsem už dlouho neměla ... nový pevný objektiv, nebo workshop Papero Amo? Ano, tušíte správně, jedinečná možnost zkusit něco úplně nového počkat nemohla, a tak už se těším na vánoční objektivové nadělení. Ale teď k tomu kurzu...

... mému rozhodování hodně napomohl fakt, že konečně poznám holky z Papero Amo a další děvčata, se kterými se potkáváme jen virtuálně a já přeci jen stále raději ten osobní kontakt. A díky všem těmto ženám, které v sobotu na kurz dorazily, bylo sobotní tvoření plné dobré nálady, pohody a inspirace. Velmi barevné inspirace! Stránky Paige Evans totiž doslova hýří barvami, jsou neuvěřitelně nápadité, sladěné a veselé. A samotná Paige je velmi sympatická a stále usměvavá (aby ne, když má muže dentistu a perfektní ameerikan smajl).

Na kurzu jsme tvořily dva layouty z neskutečně bohatého balíčku. Svoje stránky jsem ještě dozdobila doma a zde je výsledek.

Jako první vznikla "čtverečkovo-trojúhelníková" stránka. Některé z nás, včetně mě, mají nařezanou zásobu trojúhelníků na další dvě takové stránky ... 


... báječné nové výseky Papero Amo jako dárek ....


... a nějaké to zdobení ...




Druhou stránkou bylo proužkované srdce. To mě hodně bavilo skládat.


Chipboardový nápis, který byl v hnědé barvě, jsem doma přetřela gessem, aby na craftovém základě i rozetě vynikl.


A nemohla jsem nepřidat několik stehů ...




Chtěla bych tímto poděkovat Aničce a Pavlínce z Papero Amo za pořádání úžasného kurzu, Monice za půjčení tvořivého arsenálu, který já, hlava děravá, zapomněla doma, a všem ostatním za příjemné setkání. Nikdy jsem netušila, že mě papírový koníček přinese tolik milých přátelství a příležitostí ...

6 comments:

  1. Wow I love the stitching you added! So nice to meet you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh thank you Paige!! stitching is my big passion :))

      Delete
  2. wow, srdíčko je je úúúžasné a čtverečkovo-trojúhelníčková stránka taky super petrá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Stáni ... no, hoooodně pestrá :)

      Delete
  3. Bezva šití, je super, že tam máš něco typicky svého

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Olinko ... koukám, že šití už mám přišité :)))

      Delete