Saturday, 4 April 2015

days of 2015 ... week 13 and spring PL kit

... a je tu další týden s krásně barevným PL kitem od Papero amo. Chtěla jsem si ho sice pošetřit na Velikonoce, ale termín hořel a barevné kartičky letošní zasněžené Velikonoce stejně nezachrání ... já už tak moc chci jaro!

Měla jsem již vyrobenou kapsičkovou kartičku s visačkou, a tak jsem ji chtěla použít. A od toho se odvíjelo ladění celé stránky. Díky modré pískové lopatce je dominantní barvou modrá s růžovými akcenty růží. Prostě tento týden si na své přijde dcera i syn ..


Měla jsem velikou chuť použít nějakou výplňovou kartičku a tato šedá se mi krásně hodila. Co mě však bilo do očí, byl ten křiklavě růžový dáreček. Překryla jsem ho razítkem z dílny PA. Dva nápisy jsem vybarvila bílým fixem.


A zde již zmíněná kapsičková kartička. Aby šla visačka vysunout, kapsu jsem nahoře nařízla. Jistě vašemu oku neunikne protinožcová fotka našich půlmaratonců. Ano, není to ideální, ale jinak by mi tam ta fotka nepasovala.


Poslední oknová kartička je podobná té z předchozího týdne. Přidání vellum s popiskem asi bude mojí hodně oblíbenou záležitostí. Nenásilným způsobem je možné přidat úctyhodné množství journalingu a vellum fotku zajímavě doplní. Tentokrát jsem nechala psací stroj odpočívat a text napsala ručně. 


A jak jste si s jarním PL kitem pohráli vy? Nebo si ho také šetříte na velikonoční stránky? Každopádně se nám určitě pochlubte, buď na facebooku nebo v pinterestové galerii Papero Amo.

2 comments:

  1. Ta kapsičková kartička nemá chybu, Jani!!! Nohy jsou náhodou vtipný a vůbec celé je to krásně sladěné! Paráda :-) Sonča

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeee, dekuji, Soni, to jsem rada, ze to pusobi dobre, ja z tech nohou byla lehce nervozni :))

      Delete