Thursday, 2 April 2015

PL Challenge April ...

... a s aprílovým počasím je tu i dubnová PL challenge na Papero Amo. A co jsme si pro vás připravily tentokrát?

Podmínkou aprílové PL stránky je použití VELLUM. Několik tipů můžete nalézt v mém článku na blogu Papero Amo anebo se inspirovat následující ukázkou.


Dvanáctý týden se již nesl v krásném jarním duchu. Vždyť také 20. března byl první jarní den. A mně nádherně vykvetl zlatý déšť a omamně vonící hyacinty. Fotka se mi výborně hodila jako titulní kartička týdne. 


Vellum jsem na stránce použila hned na několika místech. Jako popisnou část události jsem jím doplnila fotku (nemohu si pomoct, ale písmo psacího stroje vypadá na vellum opravdu luxusně).


Další možnou ozdobou je natisknout razítko na vellum a poté připevnit na fotografii. Má to několik výhod - nepotřebujete speciální inkoust na fotografie, nehrozí rozmazání při "uklouznutí" a průhledné vellum pomůže decentně překrýt rušivá místa.


Na této kartičce je vellum pod fotkou jako nenápadný rámeček.


A jako poslední jsem ho použila na zjemnění žluté na "Slunci". Tahle vysouvací kartička se znázorněním zatmění mě hodně potrápila, ale už se těším, až se na ní děti krásně naučí, jak takové zatmění vlastně vypadá a funguje. Asi jste si všimli, že moje zatmění je více než 75 procentní (což je to, které jsme na obloze mohli pozorovat), ale nevyšlo mi to a už jsem vážně neměla sílu něco předělávat ... 

Lein vzorový projekt si můžete prohlédnout zde. Vyzkoušíte také tento mléčně průhledný zázrak jménem vellum?

No comments:

Post a Comment