Wednesday, 6 May 2015

a serendipity card ....

.. po dlouhé době jsem opět vytvořila jedno narozeninové přání. Ze zbytků kolekce Serendipity. Přáníčko vzniklo podle sketche na Pretty Papers a je  tak mojí sketchovou prvotinou.

Místo různobarevných papírů jsem nožem vyřízla tři obdélníky do dvou přáníčkových základů, vznikla mi tak tři okýnka. Mezi jsem vlepila vellum, vellum se zlatým potiskem a zbytek tmavě modrého papíru překrytého zlatavým vellum. Překvapilo mě, že i přes průhlednost vellumu napsaný text uvnitř přání nejde vidět.


Z nádherného kytkového papíru jsem pár kytiček vystříhla a poskládala na ozdobení. Nakonec zbývalo pouze doplnit vellum se zlatě embosovaným nápisem Happy Birthday. 

 
Narozeninové přáníčko je tak připraveno vydat se na svou pouť za kanál.
Přeji vám krásný den a snad už brzy přestane pršet.

5 comments:

  1. Jani, krásné přáníčko. Prosím Tě, embosovala jsi na speciální vellum? nebo obyč pauzovací papír? netrhá se to? Díky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já embossuji na obyčejný pauzák (dokonce má i malou gramáž) a krásně to drží...

      Delete
    2. Stani, uplne obycejne vellum urcene pro scrapbooking ... mam asi vetsi gramaz, ale Evce se to osvedcilo, tak to asi bdue v pohode ... a pracuje se s tim vyborne, neboj se nicehoz nic :)) a dekuji!

      Delete
  2. Já embossuji na obyčejný pauzák (dokonce má i malou gramáž) a krásně to drží...

    ReplyDelete
  3. Jani, krásné přáníčko...

    ReplyDelete