Monday, 11 May 2015

creative people, creative weekend ....

.. ano, měla jsem to štěstí a bylo mi mužem umožněno zúčastnit se již desátého scrap kurzu v Liberci pořádaného Iriskou a Didi. A jak jsem se měly si přečtěte v prima reportáži zde, kterou Irenka dle tradice napíše dřív, než ten nejposlednější účastník dorazí domů. Nechápu, jak to dělá   ...

Já jsem rebelovala a lepila si na svém písečku, neboť bylo potřeba dohonit spoustu restů ... PLkáři jistě ví, o čem mluvím. A tak vzniklo jedno svatebně výroční insta album, které vám jistě brzy představím - zatím nemohu, manžel by ho mohl na netu vystopovat a překvapení by se nekonalo. Také jsem si pohrála s novými kartičkami od PA a udělala jednu PL stránku. A nakonec došlo na přáníčka, těm jsem nemohla odolat ... jsou vyrobena technikou akvarelového vybarvování a třebaže je výroba časově náročnější, jde o velmi odpočinkovou činnost ...

Jedno pro maminku ...



... jedno super barevné ....


... a jedno něžně růžičkové.


Již teď se těším na další liberecké setkání. Je to neuvěřitelná pohoda a pohlazení na duši setkat se s báječnými ženami se stejnou zálibou. Děkuji moc Irence a Didi! Vivat Liberec!

No comments:

Post a Comment