Tuesday, 12 May 2015

days of 2015 ... week 18 and wonderful Czech PL kit

... s novým PL kitem si pro nás Papero amo připravilo dechberoucí novinku: od teď jen a pouze české kartičky z dílny PA. Ty květnovo-červnové navrhovala Lucka Barabas a jsou přesně podle mého gusta ...

Zpracovala jsem tedy 18. týden a tentokrát použila kapsu s vertikálními fotkami. Ty používám opravdu zřídka, fotím více na šířku a koláže také raději dělám ty ležaté. 


Tato jednoduchá bílá kartička se mi líbila úplně nejvíc a musela jsem ji použít. Červené srdíčko ladilo k fotkám, ale líbilo se mi i to chipboardové, tak jsem ho tam přidala.


Samolepící svorky (bez paciček) jsou objevem nad objevy. Nejsou tak tlusté a nemusí se propichovat papír. Jen si dobře rozmyslete, kam je přilepíte, mají opravdu kvalitní lepící schopnost ...


Jestli vás zaujala písmenková razítka, tak vězte, že se jedná od báječnou sadu z kolekce Roald Dahl. Těm z vás, kteří jeho knížky znáte, jistě neunikly báječné ilustrace a nápisy od Quentina Blake.


Karlovarská kartička je odklápěcí. Ano, opět jsem si řízla. Ale fotek bylo hodně a chtěla jsem to množství koláží rozrazit. Z kartičky 4x6 jsem vystříhla střed (uf), podložila fotkou a natiskla nápis.


Pod odklápěcí kartičkou se skrývá koláž a na zadní stranu časem přibude fotka rozhledny Diana. Tady jsem se prohřešila proti PL zásadám a nepřivezla si z našeho výletu jediný pohled! Nezbývá než poprosit o pomoc internetovou galerii.



Opravdu povedenou PL inspiraci od Ley najdete na blogu PA.

A jak se vám pracuje s novým PL kitem? Užíváte si kouzlo a neotřelý design českých kartiček? Pochlubte se v PA fcb skupině nebo v pinterestové galerii Papero amo.

No comments:

Post a Comment