Saturday, 2 May 2015

Mezinárodní den scrapbookingu 2015 - blog hop





Název blog hop se mi moc líbí. Je to takové libozvučné. A vy si dneska zahopsáte přímo ukázkově, pěkně z jednoho blogu členek Design Teamu na druhý. Přinášíme vám nejen inspiraci, ale i šanci vyhrát. Tak vesele do "hopování" a krásný scrapbookový den!


PŘIPRAVUJE SE ...


Jsem čerstvou a nadšenou majitelkou nádherně barevných vodových barev. A tak se vracím do školních let a zkouším, co takové barvičky dokážou. Na výsledek se můžete těšit v jednom z PL Day článků na blogu PA.


INSPIRUJE MĚ ...


Jelikož dělám převážně Project Life, fascinují mě projekty Stephanie Bryan. Letos tvoří každý měsíc menší album různých rozmerů. Obdivuji její cit pro fotografii a různorodost jednotlivých stránek. Nedokážu si představit, že bych dělala 12 různě velikých alb, ale jako inspirace pro tvorbu plánovaného insta albumu je to super.



PĚT PRODUKTŮ, KTERÉ MILUJI ...


1. Že by to byly PL kartičky? Stokrát ano tomu nejbáječnějšímu produktu, se kterým je tvoření PL albumu velkou radostí. A teď ty nové české od PA ... achaaach!

2. Miluji a sbírám razítka. A ta česká od PA jsou opravdu TOP. Jen díky nim jsem byla schopná udělat album pro prababičku, které angličtina nic neříká.


3. Od té doby co mám horkovzdušnou pistoli a nemusím si pálit prsty nad topinkovačem
, moc ráda embosuji. A ta barevná škála embosovacích prášků je prostě parádní ... 

4. Mým největším oblíbencem je v poslední době pergamenový papír, tzv. vellum. Používám ho úplně všude a nechápu, že jsem ho neobjevila dřív ...

5. Posledním objevem mého papírového tvoření jsou Creative kity od Papero amo. Nejlepší způsob, jak v jednom balení dostat sladěný materiál a vyzkoušet zajímavé ozdoby, které bych si jinak nekoupila.


SOUTĚŽ

Vytvořte komentář k tomuto příspěvku - odpovězte na otázku: "Která ze soutěží, které jsme kdy měli na Papero amo, se vám nejvíce líbíla?". Ze všech komentářů, které budou obsahovat odpověď na otázku, vylosujeme v pondělí výherce poukázky na 500 Kč na nákup na www.paperoamo.cz.

A nyní vás propouštím a můžete dohopsat na blog k IRENĚ, kde na vás čeká další porce inspirace a také další výhra. Děkuji za návštěvu a krásný den!

36 comments:

  1. Jani, krásná inspirace - děkuji :-)
    Ohledně otázky - se scrapbookingem jsem začala nedávno, takže jsem se moc soutěží nezúčastnila, ale nejvíce mě zaujala stránka podle Paige. Účast na soutěži si také vybírám podle toho, jak se vyhodnotí - jelikož má každý jiný vkus tak mám ráda ty, kde se výhra losuje :-)

    ReplyDelete
  2. Já miluju všechny Vaše soutěže, ale poslední dobou se jich nestíhám účastnit :)

    ReplyDelete
  3. Ja sa kvôli nedostatku času tiež nemôžem v poslednom čase zúčastňovať, ale veľmi som sa chcela zúčastniť poslednej Paige Evansovej challenge :) Oslovila ma veľmi BINGO challenge od Denisky, kde si môžeme vybrať z viacerých podmienok, taktiež aj challenge Komplementárne farby, ktorej som sa zúčastnila a bola to pre mňa výzva tvoriť vo vybraných farebných prevedeniach. Niekedy dobre padnú voľnejšie challenge a niekedy takéto zložitejšie :)

    ReplyDelete
  4. Moc se mi líbila dubnová challenge - nápad s Bingem :)

    ReplyDelete
  5. Moc se těším na článek o vodovkách :-) taky jsem si jedny před 14 dny pořídila, ale nemají takové krásné barvičky, jaké máš ty. Soutěží se účasním jenom občas, vybírám si, která mi vyhovuje, ale vždy jsem ráda, když se dokážu vybičovat a vyzkoušet tím něco nového, do čeho bych se jinak asi nepustila. Líbila se mi narozeninová soutěž PA. Dáša Tomda

    ReplyDelete
  6. Obecně se mi líbí různé challenge, i když poslední dobou se jich z časových důvodů neúčastním, ráda si prohlížím projekty, které na dané téma vytvořili ostatní :-)

    ReplyDelete
  7. Dekuji za dalsi hezky clanek v BlogHopu...nejhezci soutez pro me neni jedna. Mam rada vase challenge, protoze kazda je vyzvou zkusit si neco noveho a strasne rada si prohlizim hotova dila vsech zucastnenych.

    ReplyDelete
  8. Nejvíc se mi líbila asi narozeninová Challenge....

    ReplyDelete
  9. Jani zbožnujem každú jednu challenge :) ktoru vyhlasite. Je to pre mňa vždy výzva a najviac sa mi páči že vďaka tomu si môžeme vyskúšať nové veci, ktoré sme dovtedy nevyskúšali. Z tych poslednych som si veľmi užila challenge podľa Paige :) tešim sa dnes na tie vytvory keď ich uvidim :) :)

    ReplyDelete
  10. Challenge samozřejmě vedou. Moc soutěží jsem se nezúčastnila, ale do paměti se mi vryla challenge Oli, která se týkala oblečení. Skvělý nápad!

    ReplyDelete
  11. Vzhledem k tomu, že stále nic nestíhám, tak se ani soutěží na PA neúčastním. Zajímavé jsou ale challenge, většinou jsou vyhlášená skvělá témata.

    ReplyDelete
  12. Líbí se mi vaše Challenge a PL pošta, u které to neberu ani moc jako soutěž, ale velmi mě motivuje, že na oplátku dostanu krásnou originální kartičku od někoho jiného :-)

    ReplyDelete
  13. Mě se jednoznačně líbí PL Challenge ... protože challenge na stránky a přáníčka či jiné projekty jsou docela běžné ... ale PL challenge s určitými podmínkami, to je prostě TOP!!

    ReplyDelete
  14. Moc se mi líbil nápad s Bingem, ale potřebovala bych, abyste na eshop naskladnili ČAS, hodně času ;-), nestíhám totiž tvořit tak často, jak bych chtěla :-(

    ReplyDelete
  15. Mě se líbila měsíční challenge s korkem, protože po pravdě mě by v životě jentak nenapadlo ho použít. Obecně se mi PL Challenge líbí, člověk si vyzkouší něco nového, minulou jsem bohužel nestihla, tak snad to napravím do budoucna :-) (Petra Pivoňková)

    ReplyDelete
  16. Tak nejlepší soutěž je taková, kde něco vyhraji, ne? :-D :-D
    Moc nemám ráda sketche, ale jinak se nedá jednoduše paušalizovat, co se mi líbí. Musí mě to nějak oslovit. Protože dělám zejména art journaling, tak mám nejraději challenge, které se dají do tohoto stylu "přeložit". U challenge podle Paige jsem si myslela, že to nejde a šlo to.

    ReplyDelete
  17. mně se líbí všechny vaše soutěže, pro mě je studnice inspirací :-D korek nebo velum bych dříve nepoužila

    ReplyDelete
  18. Zatím jsem se soutěží neúčastnila, ale ráda se kochám tím, co v různých challenges vytvořily ostatní scrapženy.

    ReplyDelete
  19. V poslednej dobe, nemám veľmi čas tvoriť, ale páčia sa mi challenge :) Z tých posledných určite komplementárne farby a ženám vstup zakázan :D

    ReplyDelete
  20. Na tvoření mám málo času,tak se bohužel nemůžu účastnit,ale soutěže máte skvělé..

    ReplyDelete
  21. moc nesoutěžím, ale vyrábím podle zadání:) A přiznávám se, že za poslední dobu mě nejvíc oslovila ta poslední květnová:) Kruh - tento tip na tvoření jsem milovala i v digitálním scrapbooku:)

    ReplyDelete
  22. Moc toho v tomto období nestíham, ale páčil sa mi nápad s Bingom i Ženám vstup zakázan :)

    ReplyDelete
  23. s Papero amo som ešte nesúťažila, nejako časovo nestíham :-) ale zadania sú zaujímavé

    ReplyDelete
  24. Chtěla jsem napsat PL pošta - což je soutěž nesoutěž, ale dnešní Peige mě opravdu nadchla! Nemohu říct, že bych nechtěla přispět téměř do každé, ale vždy mi unikne termín :-) Takže dost projektů zůstane doma neodevzdaných :-)
    Nejlepší je na tom prohlížení ostatních výtvorů :-)

    ReplyDelete
  25. Líbí se mi soutěže/nesoutěže s PL tématikou. Ale kdybych měla vybrat jednu, tak by to byla s podivem soutěž na téma Valentýn. Původně jsem si říkala Valentýn, no brrr (růžová/červená, láska a srdíčko - není můj šálek), ale nakonec jsem byla překvapena, co moje představivost vymyslela :). Každá výzva je úžasnou inspirací a cvičitelem představivosti, proto za ně moc děkuji :)

    ReplyDelete
  26. Účastním se PL Challenge a taky se mi líbila soutěž s Paige Evans :) musím holkám moc poděkovat za všechny úžasné inspirace :) Martina s.

    ReplyDelete
  27. Soutěží jsem se zatím nestíhala účastnit, ale zaujala mě teď PL challenge - dožeň svůj Project life, protože potřebuju dohnat skluz.

    ReplyDelete
  28. Ja veľmi nemám čas zúčastňovať sa súťaží, ale zaujala ma challenge komplementárne farby.

    ReplyDelete
  29. Obdivuju, že zadání challenge je pokaždé jiné a vždy nápadité. Mně nejvíc utkvěla v paměti challenge, ve které bylo podmínkou použít obrázek ručně nakreslených členů rodiny.

    ReplyDelete
  30. Líbily se mi všechny Challenge a doufám, že se konečně odhodlám do ní též zapojit, ačkoliv jsem začátečník :)

    ReplyDelete
  31. Skvely napad mi prijdou PL challenge..jen se jaksi nestiham ucastnit...:-(

    ReplyDelete
  32. Michaela Paličková3 May 2015 at 23:01

    Já jsem byla nadšená ze soutěže s Paige Evans.

    ReplyDelete
  33. Mam rada PL a mesicni Scrap challenge. A vzdy (ikdyz se nezucastnim) rada se kocham vytvorenymi projekty

    ReplyDelete
  34. VÝHERCE POUKÁZKY - Jaroslava Krčmářová - gratulujeme :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velké díky,díky a ještě díky. Je to pro mě mě hodně velké překvapení, a obrovská radost.

      Delete
  35. ... gratuluji!!! a jsem moooc rada, ze vas PL challenge bavi! nas taky :)

    ReplyDelete