Sunday, 3 May 2015

PL challenge May ....

.. květen je můj nejblíbenější měsíc v roce. Je první máj, všechno kvete, začíná být krásně teplo, blíží se školní prázdniny a mám svátek. A tak jsme si s Leou řekly, ať i ty naše (vaše) PL stránky v květnu taky krásně rozkvetou a dýchne na nás to opravdové jaro ...

Podmínka: Na svoji PL stránku použijte květinové motivy (na PL kartičkách, papírech či květinové ozdoby).

Moje vzorová stránka mapuje báječnou událost - workshop s Paige Evans. Málokdy věnuji podobným záležitostem více místa (všechno většinou zaplní fotky dětí), ale tentokrát jsem si chtěla znovu hrát s krásným květinovým materiálem z kurzovního balíčku. A jak jsem vám slíbila ve svém příspěvku Project Life day, zpracovala jsem stránku do upravené kapsy designu E (konečné prošití ještě čeká na zpracování druhé strany kapsy).


Na velké čtvercové části jsem si udělala takový remake kurzu. Zbylo mi totiž hooodně trojúhelníčků a barevných proužků.



Několik detailů ...



.. a kurzovní odznáček, který je tedy pro mé album velmi tučnou záležitostí, ale musela jsem ho tam mít..


Přeji vám krásný květen a už se na vaše květnové rozkvetlé stránky těšíme ....

5 comments:

  1. Jani, moc pěkné a krásně rozkvetlé!

    ReplyDelete
  2. Jani, to je nádhera!!!! Opravdu velmi povedená stránka.

    ReplyDelete
  3. ... dekuji, holky, za mile komentare!

    ReplyDelete
  4. Jani, do kdy a kam se mají poslat stránky na tuto výzvu, prosím?

    ReplyDelete