Sunday, 21 June 2015

cardabilities challenge - sketch # 125

S přáníčky pro blog Cardabilities se teď roztrhl pytel. A to mooooc krásný pytel!! Nejenže jsou v design teamu zastoupeny ženy české šikovné, ale také vícero z nás se soutěže účastní. A to je paráda!

Já sama moc přáníček netvořím, spíš z povinnosti jimi "obšťastňuji" anglickou část rodiny, kde jsou "cards" na denním pořádku. Ale když jsem viděla tu záplavu krásných vlaječkových přání na českých blozích a bylo třeba udělat jedno pánské (uf), tak jsem se tedy "vyzvala".


Přání jsem pojala fotbalově se zelenými prvky, šestiúhelníky, kulatým okénkem a homemade brankářskou sítí. Okénko jde skrz přání a zmítají se v něm černé a bílé trojúhelníky, jako když rozřežete jednu fotbalovou mičudu. Vlaječky jsem udělala ze tří odstínů zelené a tu nejtmavší naembosovala.



Brankářská síť ... tak u té dostala má trpělivost zabrat. Příště nehledím na čas a jedu do OBI pro samolepící mřížku, která se používá na sádrokarton ...


Tentokrát je přání narozeninové, abeceda je z Roald Dahl kolekce a pár zelených stříkanců uděláno spreji Color Shine od Heidi Swapp, odstíny Seafoam a Patina (konečně se mi ta zelená hodí!).



Podle sketche jsem tvořila podruhé, ale určitě to není naposled. Velmi to ulehčí práci a o vymýšlení kompozice je postaráno. Zkusíte to také? Veškeré informace najdete zde a aktuální sketch vypadá takto:

 Krásný den všem!

9 comments:

  1. This is fabulous! Love the string! thanks for joining in with Cardabilities!

    ReplyDelete
  2. Skvelá a nápaditá pohľadnica, Jani. Waaa, to okienko by som chcela vidieť naživo, super nápad. Teším sa, že si sa do sketch challenge zapojila aj ty :)

    ReplyDelete
  3. devcata, dekuji vam za pochvalu, prani uz je za kanalem a Kristinko, sama sebe jsem ucast v challenge prekvapila :))) Thank you, Lizzy!!

    ReplyDelete
  4. Janí, krásné a zajímavé přání. Děkuji, že jsi se zúčastnila challenge s Cardabilities!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nedalo se odolat, Marti! dekujiiii!

      Delete
  5. OMG how clever! Love it! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, Darlene, many cards to be made for the family so guess i will join you soon again :))

      Delete