Friday, 5 June 2015

day by day 2015 ... week 21

.. týden s týdnem se sešel a už je tu opět pátek. První červnový. A s pátkem i další PL stránka z našeho alba. Tentokrát jsem měla kapsu danou předchozím týdnem a jestli si dobře pamatujete, poprvé jsem ji použila s velikánskou fotografií dcery. Teď jsem si řekla, že to prohodím, fotky do čtverců 3x3 a velkou kapsu 12x6 zaplním journalingem a .. ozdobami!! Ano, tentokrát jsem se scrapově vyřádila a sáhla po báječné kolekci Serendipity od Dear Lizzy.


Jednotlivé fotky/momentky týdne jsem v Zoneru upravila polaroidovým filtrem a nakolážovala na velikost 3x3 (tu jsem ještě ve finále seřízla na menší rozměr a podlepila bílým papírem, abych získala rámeček).


Nevím, jak se to přihodilo, ale tento týden jsem toho tolik nenafotila. Nakonec se mi to hodilo, přece jen se do kapsy tolik fotek nevejde a nechtělo se mi vytvářet velikou obrkoláž. Jednotlivé fotky jsou takové každodenní střípky z našeho života .... třeba ten moment, kdy vás v sobotu ráno budí vůně upečeného dortu od manžela ...


.. nebo se u nás sejdou tři princezny a užívají si improvizovanou Elsí party. (Albert byl tak nějak mimo dění ...)


Pražský cheesecake festival byl zajímavým zážitkem, a tak jsem mu věnovala hned dva čtverečky. No řekněte, není to krása nejlákavější?


Zápas s Amforou a dcerčiny nové boty; to jsou ty fotky, které bych si normálně nevyvolala, ale do PL jsou prostě nejlepší.  Na ozdobení fotek jsem použila měkkoučké puffy nálepky a samolepky od Dear Lizzy.


Při tvorbě středové části jsem jako podkladový papír zvolila ten s dekorem dřeva a ještě jej lehce přetřela gessem, abych ztlumila výraznost "spár mezi parketami". A s těžkým srdcem jsem střihla do lahvičkového papíru. Každá lahvička pak nese jméno dne v týdnu a journaling. Jelikož jsem neměla dostatek prázdných lahviček, do kterých by se text bez problémů napsal, musela jsem použít vellum a natištěný motiv tak ztlumit. Vellum jsem přišila a některé lahvičky ozdobila šňůrkou.


 Nakonec jsem doplnila nápis pomocí thickers nálepek a samolepících písmenek abecedy. 


Jak vidíte, tento týden jsem si pěkně "zazdobila". Přeji vám krásný víkend a ať se vám dobře zdobí vaše PL stránky.

Jana

No comments:

Post a Comment