Friday, 19 June 2015

how I challenged myself ....

... nedávno jsem v jednom svém příspěvku zmiňovala, že se letos s největší pravděpodobností nevejdu do jednoho alba. Ačkoliv povětšinou dělám na týden jednu stránku, používám letos hodně chipboardových rámečků, 3D ozdob a nápisů a i všechny ty interaktivní kartičky mi spoustu místa vezmou. Takže když jsem viděla, že eshop ScrapArt vyhlásil májovou challenge a výhrou je nádherné album, musela jsem zkusit štěstí a dala dohromady jednu srdeční záležitost. 

Poprvé jsem pracovala s výřezem z plotru, kterým mě nedávno mile překvapila Alona (děkuji!). Jako základ jsem zvolila bílý papír a jednotlivá políčka výřezu jsem podlepila různě barevnými papíry. Ty mám ještě z báječného balíčku z workshopu s Paige Evans. Jedno okénko jsem udělala vellumové a jedno je chrastící se zlatými glitry.


  

Text jsem napsala na stroji, rozstříhala a připevnila šitím. V posledním době hodně používám různé wood veneer (dýhové) ozdoby, úplně nejraději v jejich dřevěné podobě. Také jsem přilepila modré kamínky, které byly v balíčku a na závěr projekt pokapala dvěma spreji od Heidi Swapp, odstíny Coral a Ocean.



Dýhový nápis "together" jsem poprvé "prošila".



Fotku jsem umístila do chipboardového rámečku, přidala vellum a třemi křížkovými stehy ozdobila.


Obecně mám různé challenge moc ráda. A bez té od ScrapArtu by tato stránka s největší pravděpodobností nevznikla .. Takže mnohokrát děkuji za příležitost a rovněž za báječnou výhru!

8 comments:

  1. Veliká gratulace, Jani!!! Taky jsem pro tvůj projekt hlasovala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Moni, velmi se toho vazim!! mam obrovskou radost!

      Delete
  2. Stránka je absolutně nádherná!! Výhra je zasloužená... říkala jsem si, jestli jsi to srdce řezala ručně :))

    ReplyDelete
  3. Velká gratulace, opravdu vymazlená stránečka!

    ReplyDelete
  4. Miso, rucne :)) no teda uf, to bych si dala .... dekuji, holky!!!!!

    ReplyDelete
  5. Jani, krásnější stránku jsem v poslední době neviděla!!! Opravdu úžasné!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonicko, dekuji! Kacka ma pravdu, ty skutecne umis tak krasne chvalit :))))) dekujuuu!

      Delete
  6. Jani, se zpozdenim jsem nasla tvou srdickovou krasu. Je to nadherna stranka a zasnu co jsi dokazala udelat s tim samym vysekem. Moc podarene a jsem rada, ze jsi do toho sla. Jo, a BTW, blahopreji k vyhre. Mam to zlate album take a jsem z nej nadsena :)

    ReplyDelete