Tuesday, 30 June 2015

how to get sand in your pocket pages ....


... kam s pískem? ... Tak ten, který mi děti s denní pravidelností nosí z pískoviště, je z bot vyklepán a odstraněn, ale ten, který si třeba někteří z nás přivezou od moře může ozvláštnit i PL album. A kterak tam tu sypkou nádheru zakomponovat? V rámci dnešního PL day na blogu Papero amo jsem si pro vás připravila tři tipy, jak můžete pískem dokreslit atmosféru plážové fotky ….



PÍSEK V RÁMEČKU


Tento nápad jsem odkoukala od Heidi Swapp; fotka pláže a na ní v rámečku písek jako chrastidlo mi totiž nedala  spát. Pořád jsem přemýšlela, jak tam ten písek dostat, aby neprolézal škvírami mezi pěnovými čtverečky a postupem času nezaplnil celou kapsu. Nakonec jsem k ruce vzala malý zip lock sáček, naplnila ho … 


a zastřihla, aby pasoval pod rámeček. Otevřené strany jsem po krajích slepila washi páskou.


Zbývalo sáček i s rámečkem připevnit na vhodnou fotografii a dozdobit třeba chipboardovým výsekem (pro zvědavé: foto je pouze ilustrační, stažené z internetu, na takovouto pláž já jsem se ještě nedostala).

 
PÍSEK V OKÉNKU

Pomocí Big shotu můžete přímo do fotky vyříznout okénko – kruhové, čtvercové, dle vaší fantazie. Báječně budou vypadat třeba vyřezaná písmena. A stejně jako v předchozím případě naplníte pískem sáček a připevníte ze spodní strany na fotografii (tato fotka je již z mého fotícího repertoáru, takovéhle „úža“ pláže se sáhodlouhým odlivem a mořskou trávou obrostlými moly, uf, totiž najdete v zemi za kanálem).


PÍSEK JAKO SOUČÁST FOTOGRAFIE

Zajímavým výřezem se váš písek může stát nedílnou součástí fotografie. Prostě si vyrobíte vlastní písečnou pláž. Na fotografii pláže ve Walesu jsem využila zajímavého meandru a kus pláže vystřihla. Chybějící místo jsem opět podlepila sáčkem s pískem.


Nakonec dozdobeno dýhovým nápisem z dílny Heidi Swapp.


Ať už si z dovolené přivezete jakýkoliv suvenýr, zkuste ho zakomponovat do svého Project Life alba.  A nezapomeňte se nám pochlubit buď v naší facebookové skupině nebo na Pinterestu.  

No comments:

Post a Comment