Saturday, 6 June 2015

Project Life kit by Papero Amo ...

... tvoření s tímto báječným českým kitem od Papero Amo jde prostě samo. Tentokrát jsem pro svoji stránku zvolila kapsu designu A a insert od Becky Higgins. Původně jsem plánovala kapsu opět naříznout a připevnit insert (jako v tomto článku), ale když jsem při novinkovém nájezdu na eshop PA objevila panoramatické kapsy od Heidi Swapp, řezací chuť mě přešla a kartičky s fotkami se přemístily do jedné z panoramatických kapes.

Týdenní journaling je nadatlován na stroji na mém oblíbeném vellum, ptáčka jsem vystřihla z kartičky. Na této stránce platí víc než kdy jindy "dvakrát měř a jednou řež" - bílou kartičku s nápisem Lásky není nikdy příliš mnoho jsem totiž původně chtěla umístit jinam, a tak jsem ji uřízla. Ale potom jsem záměr změnila a eh, pomohla washi páska ...
Také jsem dala prostor manželovi. Byl to "jeho" víkend s dětmi, a tak jsem ho poprosila, aby své dojmy a zážitky napsal sám. Apoň si vyzkoušel, jak jeden musí vážit slova a dopředu promyslet, co napsat, aby to mělo hlavu a patu a hlavně, aby se to vešlo na jednu kartičku ... a zvádl to výborně!



... vellumová ozdoba od spřízněné scrap duše (děkuji) a báječný foto filtr z kitu ...


A zde již zmíněná vložka, insert od Becky Higgins.


Titulní kartičku jsem vyrobila z bílé čtvrtky, vyřízla srdíčko a podložila meruňkovým papírem z kitu. Černá thickers písmenka jsem si pořídila při workshopu s Paige Evans a jsou moje vůbec první. A moc jsem si je oblíbila ....


Tuto fotku jsem obstřihla. V pozadí byla totiž nevzhledná modrá plachta, která vůbec neladila. Fotku jsem podlepila velkou meruňkovou kartičkou z kitu a orámovala šitím


Tato kartička vznikla ze dvou. Bílé již bylo na stránce příliš, a tak jsem vyřízla kruh v proužkované kartičce a podložila kartičkou s nápisem. Krásně ho to orámuje a zvýrazní. 


Inspirativní inspiraci od Ley najdete v článku na blogu Papero Amo. A já už se teď nemohu dočkat, jakou českou kitovou báječnost si pro nás děvčata připravila na léto ...

6 comments:

  1. Nádhera!!! A je mi ctí být ve tvém PLku :D Myslím, že tuto fotku tam budu mít taky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. už se na ni těším, Moni!!!

      Delete
  2. Jani, obdivuji Tě, že jsi se odvážila fotit lékařku při práci :-) Já mám vždy "strach", aby to nebylo "blbý"... budu muset na sobě zapracovat :-) Minule jsem si říkala, jak super fotka by to byla, ale nějak jsem se "bála" vytáhnout mobil :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to pozor, ja vytáhla hned zrcadlovku :)))) a bylo mi tedy hooooodně trapně, ale zeptala jsem se, vůbec to nevadilo a máme teď super vzpomínku ... až bude Albert sedět na křesle a ne na mě, tak ho to taky čeká :)))

      Delete
    2. tak to jsi teda "borka", jak by řekl můj nejstarší :-D Jako vím, že to bude super vzpomínka, asi zkusím příště taky, ale jen s mobilíčkem, na zrcadlovku bych si tedy netroufla :-D Když naše je taková starší, asi by to moc nepochopila, hned by si asi myslela, že to budu sdílet na FB :-(

      Delete
    3. Evi, Didi rika, ze to foti do takoveho zvlastniho alba :)))

      Delete