Thursday, 9 July 2015

July PL challenge on Papero amo ...

.. a s červencem je tu opět nové téma Papero amo PL challenge .... máme s Leou vždy velikou radost z každého příspěvku, který pošlete a že zkoušíte nové věci či postupy s námi. A poslední homemade challenge byla opravdu vydařená! Co jsme si přichystaly tentokrát? ...





Vzhledem k tomu, že nám začalo léto a s ním spojená spousta cestování a odpočívání, budeme odpočívat i my a podmínky červencové challenge budou méně náročné, ať máte čas si všechny ty zážitky užívat! Tentokrát budou našim stránkám dominovat čtverce. Už jste si čtvercové fotky vyzkoušely?

Podmínka: Použijte čtvercové kapsy, nebo alespoň kapsy, na kterých budou převládat čtverce.

Vzorový projekt jsem zpracovala do kapsy designu E (čtyři velké čtverce velikosti 6x6), kterou jsem si sama upravila (tři čtverce jsem rozdělila na čtyři malé). A konečně jsem mohla použít báječně barevný červnový creative kit! Nejvíc mě nadchlo, že obsahoval velké i malé PL kartičky a roztomilé čtverečky. Hned jsem si do nich střihla ....


Zpracovala jsem fotky z jednoho výletu do ZOO. Titulní kartičku jsem doplnila fotkou v rámečku, který byl také součást kitu a journalingem psaným na stroji.


Jedna z 3x4 kartiček ....


.. a další taková kartička obohacená enamelkami a razítkem od Heidi Swapp ...




Zapojíte se do naší červencové PL challenge a vyzkoušíte si čtvercové kapsy? Na vaše projekty se už teď těšíme!!

No comments:

Post a Comment