Friday, 31 July 2015

nostalgia calling .... PL album 2012 part II.

... a jelikož se situace nezměnila a nadále platí, že nestíhám, mám tu pro vás druhé kolo nostalgického vzpomínaní na jednodětné časy. Tyto stránky vznikly v poměrně krátkém čase. Vyzkoušela jsem si několik zajímavých způsobů a mimojiné i své oblíbené tvoření z 6x6 sad papírů. Nejvíc mě bavilo tvořit třicítkovou stránku, inspiraci jsem čerpala na pinterestu - to vyšívané srdíčko jsem si prostě nemohla nechat ujít ...






Tato stránka je březnová a použila jsem papíry z oblíbené kolekce Daydreamer od Dear Lizzy. Jak jste si jistě všimli, srdíčkový papír je totožný se srdíčkovým albem. A opět jsem se trochu vyzvala a vyzkoušela jiný design kapes. Jaká škoda, že jsem tehdy neměla zrcadlovku, mrzí mě, že kvalita některých fotek je hodně špatná.


Titulní kartičku jsem ozdobila několika vystřiženými srdíčky a podlepila 3D čtverečky. Jednu "kartičku" jsem využila na záznam pokroků 4měsíčního miminka. A opět jsem si vyhrála s papíry a použila zbytky na vlaječky.


Srdíčkový motiv se opakuje i na další kartičce.


Tato stránka je únorová a mapuje návštěvu rodičů. Použila jsem kartičky z kolekce Dreamy od Heidi Swapp, tentokrát spíše neutrální hnědou a pískovou.



Strojové písmo se mi asi nikdy neomrzí. Pro Project Life jako dělané, mám pocit, že to k těm vzpomínkám prostě patří a jak moc ráda jsem, že moji rodiče nikdy nic nevyhodí a díky nim mohu nadále na stroji datlovat. Puffy nálepka "Enjoy it" je z kolekce Stitched od Amy Tangerine.


Nápis "beautiful" jsem vystříhla z jedné kartičky. A opět mé oblíbené vlaječky ...


Tady jsem si poprvé vyzkoušela rozstříhané vellum, které jsem zase sešila.


Jak už jsem zmínila v minulém příspěvku, mám prostě ráda, když se mohu držet nějaké pravidelnosti či mřížky při tvorbě velké stránky. Navíc se mi na stránku vejde i více fotek. Převážná část materiálu je z kolekce Serendipity od Dear Lizzy.


A zde již zmíněné srdíčko a moje oblíbené nápisy.


Přeji vám pohodový první srpnový víkend a třebaže jsou prázdniny ve své oficiální polovině, nenechte se tím zaskočit a užívejte si dlouhých letních dnů. Já se jdu svatebně veselit do korun stromů (to budou fotečky a PL příspěvěk ... máte se na co těšit!). 

3 comments: