Sunday, 19 July 2015

summer Project Life kit by Papero amo ...

... letní PL kit od PA je opravdu originální. Už dlouho jsem na kartičkovém trhu neviděla podobnou grafiku se zajímavou kombinací barev a vtipnými obrázky. Líbí se mi spousta letních hesel a lehký nádech retra. A úplně nejvíc jsem se radovala z báječných doplňků - nové dřevěné výseky jen a pouze ke kitu, novinkové černé výseky a úplně neuvěřitelně trefné cestovatelské hřebíčky. Co víc si pro letní tvoření přát!

A jak jsme si s kartičkami pohrály my s Leou?




Kartičkami z kitu jsem "ozdobila" náš 25. týden. Celou stránkou tak spojuje motiv šipek. Pár fotek jsem nakolážovala, pár koláží rozstříhala a jednu fotku nechala velikou, jak je již takovým mým zvykem.


Kartičku s číslem týdne jsem psala na stroji. Číslice jsou vystřižené ze žluté kartičky s číslem roku 2015. Žluté čárky jsem bílým popisovačem "zamaskovala".



Jednu velkou kartičku jsem nastřihla a zasunula fotografii. Záměrně kolikrát fotím tak, abych měla na fotce místo pro nápis nebo ozdobu a když upravuji fotky v počítači, tak je raději moc neořezávám, pokud tam není něco rušivého. V případě této fotografie jsem získala spoustu místa na pravé straně. A malý foťáček je dokonalou ozdobou.


A jak se tvoří z nového PL kitu vám?

2 comments:

  1. Jani vybrala jsem z kitu pro mě pouzitelne kartičky a jsou to presne tyto 😃. Mas to moc pekné

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Míšo, koukám, stejný vkus :))))

      Delete