Monday, 3 August 2015

August PL challenge ...

.. zbrusu nová PL challenge na Papero amo je tu! Pokračujeme v pozvolném tempu, neboť léto ještě neskončilo. Nevím, jak vy, ale já se pomalu a zcela nevyhnutelně dostávám do "decentního" skluzu. V počítači se mi kupí fotky a materiál s letními motivy taky úspěšně zkupuji. A stále doufám, že naše letní zážitky nebudu lepit o Vánocích ... Co jsme si tedy pro vás připravily tentokrát?


Loni jsem odolala, neboť do mého alba měly cestu zapovězenou, ale letos v mé poštovní schránce přistály hned dva kousky. O čem je řeč? Přeci o letních dřevěných výsecích z dílny Papero amo! Jsou nádherné. A pokud je nepoužijete v létě, myslím, že většina z nich najde uplatnění i v průběhu roku. Rozhodly jsme se s Leou, že vám to letní tvoření opět usnadníme a třeba si některé z vás poprvé nalepí svůj první dřevěný výsek.

Podmínka sprnové PL challenge tedy je použít kolekci dřevěných výseků z dílny PA

Jelikož mě při tvorbě vzorového projektu tlačil čas, ehm, šla jsem cestou nejmenšího odporu a největšího ulehčení (v poslední době si stále něco ulehčuji). Jednu naši společnou fotografii (fotila jsem na samospoušť po důkladném naštelování - osazenstvo pláže se asi bavilo) jsem nechala vytisknout v rozměru 20x30, uřízla a vsadila do kapsy 15x30. Doplnila menšími čtvercovými fotkami, kartičkou, dozdobila výseky a letní dovolenková fotková stránka byla hotová. 


Horní řadu čtvercových fotek jsem věnovala jednotlivým členům rodiny. Tatínka jsem překryla vellum, neboť se mi moc líbilo třpytivé písmeno F (family) s nápisem a jinde se místo nenašlo.



Opět jsem si vyrobila odklápěcí kartičku, tentokrát opatřenou záložkou s trefným nápisem Fearless ..


Na celou stránku jsem použila jedinou kartičku, a to ze sady Studio Gold. Společnou stínovou fotografii jsem ozdobila dřevěným výsekem - nápisem "ahooooj" vystřiženým z šipky. Ano, výseky jsou tak měkké, že do nich můžete i střihnout.


Velkou fotku jsem doplnila velikým výsekem (přilepeno oboustrannou páskou; většinou ale používám glossy akcent) a rámečkem s vellum


Přeji krásné letní tvoření a moc se těšíme na vaše "výsekové" stránky!

No comments:

Post a Comment