Wednesday, 26 August 2015

hunting in English craft shops ...

No, v podstatě to takový lov opravdu byl. A ráj, papírový ráj. Jenže vkus anglického scrapového trhu poněkud zamrzl snad ještě v minulém století, a tak se v obchodech i velikých craft řetězcích s Project lajfovými proprietami jen tak nepotkáte (tedy alespoň já jsem to štěstí neměla). I přesto se mi podařilo nějaké krásy ulovit a už jen samotná cena povýšila moje úlovky na velký triumf. Posuďte sami ...


Největší radost jsem měla z razítkové abecedy; krásná velká písmena se budou obzvláště dobře vyjímat v nadpisech. Jsou sice spojená silikonem, ale zásah nůžkami jim od sebe pomůže. A za jednu libru jsem měla pocit, že ta písmenka snad kradu ...


Další parádností jsou sovičkové ozdoby a dřevěné výseky. Na přáníčka jako dělaná ...


S příchodem pana Fuse jsem se začala poohlížet i po různých glitrech a flitrech. Tyto modré se již přesýpají v našem dovolenkovém albu. 


Již tradiční položkou v mém anglickém nakupování jsou různé přáníčkové základy, obálky či visačky. Vánoce se blíží, že. 


A protože mě nadchly vodovky, potřebuji pořádnou štětcovou výbavu. Tekuté perly byly v akci. No nekupte to, když jsou "buy 2 and get one free".


Pastelové svorky jsou takovou třešňičkou na dortu. Na rozdělení PL kartiček ideální. 


Papírové nákupy v Anglii mají svá úskalí a omezený sortiment, i přesto je to krása zabrousit do uliček s papírnickým zbožím a nevědět, kam dřív skočit. Už jsem Jamieho upozornila, že třeba nám většího zavazadla ...

3 comments:

  1. Páni - no úžasné nákupy ;) Mrzí mě, že když jsem byla v tom Londýně, tak jsem se nikam nedostala. Písmenka za libru jsou neuvěřitelná ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsou! sama jsem na to koukala s otevrenou pusou ...

      Delete
  2. Nádherné úlovky, Jani!!!

    ReplyDelete