Monday, 24 August 2015

summer PL kit by Papero amo ... part II.

Máme tu takměř konec léta a já právě dolepila první červencový týden!!! Neuvěřitelné, jak rychle to všechno uteklo a jak zoufale málo času jsem na tvoření měla. Velkým pozitivem však je, že se k letním barevným a veselým fotkám budu vracet během podzimních měsíců a krásně si zpříjemním ty pošmourné dny. A jak jsme si s Leou poradily s letním PL kitem?


Musím se přiznat, že jsem nůžky pomalu nedala z ruky a moc doufám, že mi Silvie, která kartičky navrhovala, odpustí. Stříhala jsem, co se dalo ... Nadpisy, šrafování, geotag či šipky.


Nejvíc mi padly do oka nápisy, kterými jsme ozdobila jednotlivé fotografie.


V poslední době se snažím více používat i tzv. vyplňující kartičky. Sice se musím vzdát nějaké té fotografie či journalingu, ale přijde mi, že stránku více odlehčí a navíc jsou kolikrát velmi trefné - miluji skalní města v Českém ráji!


Jednu z velkých kartiček jsem podle šipek ostříhla a na vellum napsala text


Dle toho, co vkládáte do PA facebookové skupiny, je vidět, že vám to s letním kitem jde výborně. Máme velkou radost, když nám ukazujete, co s PL kity vytvoříte vy. Třeba i na pinterestu.

5 comments:

  1. Já myslím, že ti to Silvie odpustí, protože ta stránka vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  2. Jani, moc krásné to máš... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, Leuš, však jsem si taky zastříhala :))

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete