Tuesday, 29 September 2015

autumn Project Life kit by Papero amo ...

... a s podzimem přišel i nový Project Life kit. Tak dobře, do mé schránky přistál o něco dříve, to ještě venku panovaly třicítkové teploty. Ale štěstí (a scrap) přeje připraveným, takže se nyní můžete podívat na naši zářijovou PL stránku.





 

Třebaže jsou podzimní barvy na mě příliš barevné, s tímto kitem se mi pracovalo velmi dobře. Líbí se mi, že obsahuje i bílé kartičky s menším designem. A také se mi líbí spousta kartiček prosta nápisů či obrázků, takže při jejich zakrývání fotkou nemám černé svědomí.

Nemohla jsem si to odpustit ... vzala jsem nůžky a stříhala a stříhala. Ale taky přemýšlela a vystřižený nápis putoval do odstřižků a určitě ho brzy použiju. Novinkové samolepky mi doslova vzaly dech a těším se, až jich s pokročilým podzimem použiju více.


Stejně tak jsem byla u vytržení z nových odznáčků. Nejenže jsou krásné, ale taky pořádně "tlusté" (uf, uf). Ale nepřidejte si ten s jelenem, když mu to k fotce parádně sedne.


Zde si dovoluji udělat reklamu zajímavému nakladatelství Běžíliška. Kdo ještě jejich neotřelé leporelo Ferdinande! nemáte, upalujte do eshopu (Ajko, ty nikam neupaluj), neboť po prvním výtisku se jen zaprášilo. No uznejte sami, leporelo, které složíte do tvaru domečku a ještě si přečtete o netopýrech, tak to si Zlatou stuhu zaslouží. Jen víc takových báječných počinů!


Tato kartička byla původně vyplněna textem, který jsem zakryla fotkou, ozdobila samolepkou a přidala journaling.


Nápis Záři je vystřižen z měsíčních kartiček z dílny Papero amo.



Už jste si také do kartiček střihli - eh, už jste také nějakou podzimní stránku vytvořili? Těšíme se na vaše krásné stránky, tak se nezapomeňte pochlubit ...

3 comments:

  1. :-). Jani, jako vždy super :-).

    ReplyDelete
  2. Nádhera Jani!
    Já se konečně rozhoupala do kitu květen/červen a už se těším, jak do něj také střihnu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak paráda!!! to bude stříhací premiéra! :)))

      Delete