Sunday, 6 September 2015

September PL challenge by Papero amo ..

... a už je září! Páni, ten čas letí. Dnes pro vás mám podmínku nové PL challenge na Papero amo a několik detailů vzorového projektu. Ley projekt najdete zde. Tak co jsme si pro vás připravily tentokrát?


Tak tentokrát to byla challenge i pro mě. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych nepracovala s fotkami velkými 10x15! PL album je pro mě pořád především o fotkách, a proto jim dávám přednost a snažím se jimi vyplnit veškeré volné místo a celé kapsy. Zářijová challenge ale bude hlavně o zdobení, journalingu a kartičkách.

Podmínka: vytvořte PL stránku, aniž by fotografie vyplnila celou kapsu (tedy kapsu 6x4 nebo kapsu 3x4). Fotka musí být podlepena kartičkou nebo papírem, nemělo by se jednat o rámeček fotky, vedle fotky by mělo být místo na nápisy, journaling, zdobení.

Na tvorbu vzorového projektu jsem si nakolážovala několik fotek a nechala vytisknout. A vlastně zjistila, že se mi o něco snadněji pracovalo, neboť jsem si nic nerozkreslovala a příliš neplánovala. Prostě jsem do koláže dala fotky, které jsem na stránce chtěla mít. Dohromady to dalo na tři koláže. Pro kartičky jsem zalovila až na dno svých zásob a použila ty od mé hodné švagrové Me and My BIG ideas "I love life". Velké kartičky se mi nehodily, a tak jsem do velkých kapes nařezala bílou čtvrtku. Veškeré nápisy a vystřižená písmena jsou z dalších kartiček. Na zdobení jsem použila báječné enamelky, které jsou opravdu obří!


A zde již několik detailů ...


Tuhle fotku dětí ve vaně mám moc ráda ... mám ještě dvě další, na jedné se do objektivu dívá Amelie, na druhé Albert. Aneb jak zesynchronizovat dvě děti.


Z odklápěcího vellumu s textem mám velikou radost. Původně se jednalo o kartičku a ten text byl tak trefný, že jsem ji prostě chtěla použít. Ale nechtěla se vzdát fotky Alberta na houpacím koni. A tak jsem vzala vellum, přiložila na kartičku, citát opsala a udělala odklápěcí záležitost.




Jak se vám nová PL challenge líbí? Přidáte se? Na vaše příspěvky se těšíme v naší facebookové skupině.

3 comments:

  1. Jani to je prostě nádhera! Já jsem ještě neměla odvahu do kartiček střihnout, ale už to taky budu muset zkusit! :) A třeba tu challenge taky konečně stihnu :)

    Ještě bych k challenge měla dotaz ... stránka musí být z aktuálního měsíce, nebo stačí aby byla vyrobená v tom měsíci? Jak víš, mám skluz a strašně nerada skáču z týdne na týden ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru, nebát se a střihnout :))) ale chápu. A k challenge, myslím, že úplně aktuální stránka je u mnohých nereálná a taky to není potřeba. Důležité je vytvořit stránku dle zadání, prostě se zadáním inspirovat a tvořit :) vždyť ta moje stránka je taky někde ze začátku srpna ... ale vyzvala jsem se a nepoužila jedinou velkou fotku :))) moc se těšíme na tvůj krásný příspěvek!!

      Delete
    2. No, jenže já jsem právě teprv u týdnu 27 :D (včera se mi podařilo dolepit 26! Juchu!) ... tak snad mi zadaří a stihnu to :) A děkuji :)

      Delete