Sunday, 4 October 2015

October PL challenge by Papero amo

Říjen! Už? To znamená, že již máme za sebou pěknou řádku našich PL challenge, ve kterých si tak báječně vedete. A já vůbec nepochybuji, že tahle bude veleúspěšná, neboť podmínkou říjnové challenge bude ... no, co byste vůbec, ale vůbec nečekaly ...


V říjnové PL challenge budeme šít! To je překvapení! A hezky ručně, šicí stroje jsou zapovězeny. Jsme si vědomy, že časově se může jednat o náročnější práci, takže jsme si pro vás s Leou připravily parádní odměny - nejenže se opět bude soutěžit o krásné razítko z dílny PA dle vlastního výběru, ale další dvě výherkyně se budou moci radovat z našich vlastnoručně vyšitých kartiček. To už je pořádná výzva a motivace k navléknutí jehly ...

Podmínka: ruční šití. Můžete tvořit nápisy, křížky, orámovat kartičky nebo zkusit vyšívat na fotku. Více inspirace a jak na to najdete zde.

Pro vzorový projekt jsem dala dohromady jeden ze svých skluzových týdnů a použila novinkovou sadu PL kartiček Open day. 


V poslední době jsem si oblíbila tzv. filler cards, nebo-li výplňové kartičky. Sice musím obětovat místo pro nějakou tu fotku, ale líbí se mi, jak stránku odlehčí a rozrazí to množství fotek, kterými jsem schopná všechno zaplnit. Tady jsem obšila rámeček a překvapilo mě, jak kartička najednou krásně prokoukla.


Kytičky jsem vystřihla z jiné kartičky a přelepením dodala lehkou plastičnost, středy kytek jsem obšila.



Nápis "love you" jsem obšila bílou bavlnkou, ale myslím, že černá by vypadala mnohem líp. Jen nesmím být příště líná dojít do krabice pro jinou barvu ..


A zde jsem zaexperimentovala s vellum. Vybrala jsem si to s větší gramáží, aby mi ho tiskárna neschroustala, a vytiskla fotku přímo na něj.  Odklápěcím systémem mi vznikl prostor pro další kartičku s textem. 


Zkusíte ruční šití také, když už se do toho pustila i Lea a vytvořila pro vás báječný vzorový projekt i krásnou ručně vyšitou sadu? Moc se na vaše projekty těšíme!

3 comments:

  1. To je nádhera, Janka! A tá čistá kartička naozaj prevzdušní a zjemní priestor. A to obšívanie vyzerá tak skvelo že až <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. že to prostě taky musíš zkusit, viď :) děkuji, Kristínko!

      Delete
  2. Jani, super! To vyšívání je nádhera, ale toho času s tím.. Já použivám max. šicí stroj :-)

    ReplyDelete