Wednesday, 4 November 2015

November PL challenge by Papero amo ...

Listopad. Páni, to to zase uteklo. Ale netřeba smutnit, neboť máme za sebou opravdu povedené výzvy a spoustu naší/vaší inspirace. Nevím, jak vy, ale já si moc ráda prohlížím všechny ty stránky v jednotlivých albech v naší skupině na facebooku a všímám si zajímavých detailů. Úplně nejvíc mě baví ta různorodost jednotlivých stránek, ačkoliv zadání je jen jedno. Děkujeme, že se necháváte vyzvat, neboť bez vás by to nešlo ...



Na počátku zadání listopadové PL challenge byla (stejně jako u těch ostatních) docela zábavná konverzace mezi mnou a Leou. Nápad s bílým podkladem jsme obě odsouhlasily, ale mě to přišlo málo a chtěla jsem vám to ztížit ... (pardoon). Takže jsem navrhla výzvu se třemi podmínkami, které jsem tak nějak střelila od boku. Naše konverzace skončila a já, ani nevím proč, žila v domnění, že tedy pouze bílý podklad. Jaké bylo mé překvapení, když se mě Leuš přísným hlasem zeptala, kdeže mám ten hřebíček. Krve by se ve mě nedořezal a už jsem málem byla vyloučena, nebýt vánočního hřebíčku, který byl náhodou po ruce. Šup a byl tam ... Všechny podmínky splněny.

A o které podmínky se tedy jedná? 1. PL kapsová stránka musí mít bílý podklad, 2. journaling psaný ručně, 3. použít onen osudný hřebíček (jsem si jistá, že díky mé příhodě na hřebíček žádná z vás jen tak nezapomene..) 

Vzorový projekt je takovým menším doháněním skluzu. Zabředla jsem do léta a konečně zpracovala fotky z jednoho letního prázdninového týdne. 


Bílý podklad a dřevěné výseky - to je prostě ta nejlepší kombinace.




Nemohla jsem si pomoct a musela vyfotit. Staré dobré cvičky jarmilky. Že se stále vyrábějí mě nepřekvapilo, ale že si je koupím v té recyklované zelené krabici jako za starých dobrých časů, to mě dostalo do kolen.


Druhá stránka je spíše fotková, ale na menší zdobení dřevěnými výseky se místo našlo. Stejně jako na onen osudný hřebíček.


Trochu jsem si zaplýtvala místem. Líbila se mi totiž jedna kartička. Vzala jsem vellum, nápis přepsala a umístila do kapsičky na bílou čtvrtku. Ale pokud si myslíte, že jsem to napsala sama od ruky, vyvracet vám to nebudu ....



Jeden dřevěný výsek z Creative kitu a jeden vánoční hřebíček.



Sled těchto fotek mi spolehlivě vyvolá úsměv na tváři, to nemohlo na stránce chybět.


A nakonec kombinace razítka a dřevěné abecedy se samospouští.


Ať už budete dohánět léto nebo lepit podzimní stránky, bílý podklad bude vypadat báječně. Tak vzhůru do toho, moc se na vaše příspěvky těšíme!

2 comments:

  1. Možná už jsem to kdysi psala, ale jak jinak na PL zatím moc nejsem, tak v tvém podání se mi líbí extrémně! Krásný, čistý, vkusný:-) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, ty jsi zlatá! děkuji moc a moc doufám, že tě "nakazím" a přidáš se k nám do "PL rodiny" :)))

      Delete