Friday, 20 November 2015

the one with one memory planner .. part V.

Ano, již popáté vám ukazuji své hrátky s diářem od Heidi Swapp. Nemohu uvěřit, jak se diářová horečka neuvěřitelnou rychlostí dostala přes oceán až k nám. A je to báječné, neboť mě samotnou "práce" na diáři pořád baví (a jak lze na fotografii vidět, tak nejen mě). Je těžké přicházet stále s něčím novým a inspirativním, neboť krása diáře by měla skvět především v přehledném systému a jednoduchosti. I přesto pro vás pár nových tipů mám. A také tzv. giveaway nebo-li menší předvánoční nadělování. Ale o tom až na konci příspěvku ...






Do diáře stále zakomponovávám různé vstupenky či vizitky. Kolikrát už se mi stalo, že jsem je poté z diáře přesunula do našeho PL alba, neboť na ně zbylo místo. Nově si do spodní části zapisuji různé hlášky dětí či zajímavé příhody s nimi. V tomto se musím zlepšit a být více systematičtější, jak sami vidíte, mnoho zapsaného tam nemám, a to většinou dcerka sype jednu perlu za druhou ..


Stále vesele kolážuji. Tyhle finální koláže na konci měsíce mě na celém diáři baví asi nejvíce. Konečně je místo na všechny ty fotky, které se do PL nedostaly. Navíc mě jejich příprava zabere minimum času - fotky dopředu neořezávám na čtverec, jen nahraji šest z jednoho týdne do online editoru PicMonkey.com, přetáhnu a je hotovo. Stačí pouze v rámci okénka fotku vycentrovat. Také jsem v diáři využila příhodného místa na zaznamenání veledůležitého prvního dne ve školce.


K měsíci září prostě nemám co dodat. Tato slova jej vystihují úplně přesně. Za mě nejnáročnější měsíc mého dosavadního "matkového" života. Doplnila jsem jen několik krucánků bílým popisovačem.


A dvě stěžejní zářijové fotografie. 


Na konci měsíce si jednu stránku zasloužily i Albertovy narozeniny. Použila jsem jeden papír z kolekce Wanderlust od Heidi Swapp a zlatou kartičku od Teresy Collins. Na koláže jsem tentokrát psala černým permanentním popisovačem.


 A je tu říjen. Čistý krásný design rozdělovače, vystřižený nápis Change is good a optimističtější vyhlídky. Tento rozdělovač mi byl za celý rok nejsympatičtější.


Fotkami měsíce jsem tentokrát překryla zlaté rámečky. Ne, že by se mi nelíbily, ale špatně vyvolanou fotku už nešlo oříznout. 


Občas stránky proložím fotkami nebo kartičkami a osvědčilo se mi je upevnit na průhlednou fólii. Ta není vůbec vidět a navíc je při opakovaném otáčení praktičky nezničitelná. 


Zalíbilo se mi některé týdenní události zvýraznit washi páskou na okraji stránky. Tady třeba naše týdenní prázdniny. Dokážu si představit, že jsou takto barevně rozlišené všechny stránky, diář pak musí ze strany vypadat báječně. 


A zde již začíná listopad, tam jsem víc nepokročila. Obrázek jelena je vystřižený z kartičky Open book od Maggie Holmes. Jen tak mimochodem, všimly jste si, že do obchodu Scrapylife byly naskladněny některé ozdoby, chipboardy a chipboardové rámečky (!) právě z této kolekce? Ideální na dozdobení Open book stránek.


A co dál? S napětím očekávám, jestli se k nám dostanou nové kolekce diářů od Heidi Swapp, protože když se jednou zamilujete do jejího úžasného designu, tak je to napořád. Zaskočilo mě sice, že původně avizované náplně se nekonají a že budu muset pořizovat celý nový diář, ale už jsem se i s toutou variantou smířila. Tento diář tak jako tak svážu stužkou a desky jednou třeba využiju na výrobu nějakého dovolenkového alba. 

Nyní k tomu předvánočnímu nadělování. Nemohla jsem si nevšimnout vašeho zájmu o diáře a o tyto diářové příspěvky. A protože ve světě (eh, tedy v Americe) Jennifer McGuire rozpoutala akci Share handmade kindness (viz video), chci i já třem z vás udělat radost. Stačí POD PŘÍSPĚVKEM na BLOGU SCRAPYLIFE v komentáři odpovědět na jednu otázku. Tři vylosovaná jména uvěřejním v příštím pátečním příspěvku a pošlu jim vlastnoručně ušitou vellumovou kapsu do jejich diáře (nebo PL alba). Pochlubte se, jaký je ten VÁŠ diář?

No comments:

Post a Comment