Saturday, 28 November 2015

winter PL kit by Papero amo ..

Zimně a vánočně laděný PL kit od Papero amo je naprosto výjimečný. Nejen že je celý český, ale obsahuje nově i české výseky! K tomu přidejte originální kresby a barevně zajímavý design jednotlivých kartiček a máte PL kit, který nám může závidět celá Amerika. Silvie prostě jede!! Mně nejvíc dostaly  právě ty nádherné kresby a to vám nemusím povídat, jak moc se líbí dětem. Výbornou změnou oproti podzimnímu kitu jsou kulaté samolepky a úplně nejlepší jsou již zmiňované výseky. Všechno je tak dobře sladěno, že samotné tvoření jde úplně samo!


Dnešní stránkou bych vám chtěla ukázat, že z kitu s přehledem uděláte i podzimní stránky. Vybrala jsem si týden s dýní a světe dive, sáhla jsem po červených kartičkách! Ano, přesně po těch, o kterých jsem si myslela, že je asi moc nepoužiju ..


Nejvíc jsem si pohrála s trojúhelníčkovou kartičkou. Tu jsem na několik místech nastřihla a uprostřed pod fotkou jsem několik trojúhelníčků vystříhla úplně, abych je pak mohla použít na spodní část.


Do prostředního sloupce fotek se mi výborně hodila čistá bílá kartička s krásnou lištičkou. Velkou kartičku s citátem jsem chtěla použít hned od první chvíle, co jsem kit rozbalila.


A došlo i na samolepky a výseky.


A jak si tvořivě hrála Lea, najdete zde.

Jsem si jistá, že se vám s kitem také bude pracovat tak dobře. Ať už si nějakou stránku uděláte teď v předvánočním období nebo si ho našetříte na Vánoce či sněhovou nadílku, budete mít zcela jistě hodně zajímavé stránky. Nezapomeňte se pochlubit ..

No comments:

Post a Comment