Sunday, 6 December 2015

December PL challenge by Papero amo

Ani jsme se nenadály a máme tu poslední letošní Project Life challenge. A pěkně těžkou! Tedy alespoň pro mě to byl oříšek nad oříšky a několikrát jsem Lee psala s nářkem, co že jsme si to zase vymyslely ...



.... no vymyslely, ale má to lehce logické opodstatnění. Na podzim a v zimě je prostě málo světla. Kolikrát se mi stane, že musím fotku odbarvovat, abych aspoň trochu "zakryla" něco rozmazaného anebo ji mohla hodně zesvětlit a přitom ji zcela nezažlutila. A tak došlo na diskuzi o černobílých fotkách, které se nakonec staly podmínkou prosincové PL challenge.

Vzorovou stránku jsem tvořila do klasického designu A, neboť stále doháním skluz a "áčkový" design je pro takový účel nejlepší!  Vyvolala jsem všechny fotky černobíle a zamáčkla slzu nad tou naší společnou, která je TAK krásně podzimně barevná ... Nu což, zde aspoň názorně vidíte, jaké oběti s Leou pro dobro věci přinášíme a že je to někdy opravdu výzva.


Na stránku jsem použila kartičky z podzimního PL kitu. Třebaže černobílé fotky dají více prostoru, co se barev týče, stejně je třeba se držet při zemi. A tak jsem šla do bílo-žluté-lístkové kombinace.


Abych získala podklad, který je na "autíčkové" kartičce, vyřízla jsem si kousek papíru pod fotkou a použila na dozdobení stránky s razítky.




A zde ji již zmiňovaná krásná barevná fotka ... musela jsem jí alespoň nějakou barvu dodat v podobě lístečkových krajů, které jsem nastřihla a fotku po stranách zasunula.



Pojďte do toho s námi a zkuste si pro jednou vytvořit taky takovou lehce retro stránku. A my s Leou už víme, na co se tentokrát můžete těšit ...

No comments:

Post a Comment