Tuesday, 22 December 2015

last minute Christmas cards ...

... přáníčka na tu nejposlednější chvíli. Adresáta najdou nejspíš až po Vánocích, ale což. Jsou aspoň ručně dělaná. Dopředu říkám, že nejsem přáníčkový typ. Jak není fotka, postrádám záchytný bod. Ale překonala jsem se, inspirovala se, kde se dalo (za což všem šikovným děkuji) a během chvilky vznikly tyto majstrštyky mého přáníčkového zápalu.


Jelikož jsem se loňských vánočních věcí zbavila a měla jsem k dispozici jen materiál z novinkové kolekce Christmas on Market Street, byla volba jasná. Hned na úvod mám pro vás přáníčko, o kterém manžel prohlásil, že se mu líbí nejvíce. Ha, takže příště stačí jen lepit obrázky z výseků, případně PL kartičky, a omotat je provázkem.



Následuje další krása (a teď strkám hlavu do písku). No, ale řekněte mi, jak byste tento velký rohatý chipboard použili? Bylo mi jasné, že do PL si ho rozhodně nedám a nač ho syslit na příští rok. Takže stačilo opět jen nalepit, ozdobit provázkem a bum prásk, přáníčko je na světě.


Tady jsem si vyhrála více. Několik druhů vloček navrstvených na sebe, podlepeno bílým papírem, vellum a barevným papírem. Veškeré nápisy u přáníček jsem letos psala na psacím stroji (inspirace u Lucky Barabas). Normálně bych je razítkovala, ale tohle je tak super rychlé a efektní.


A máme tu vítěze Clean and Simple přáníček! Dva chipboardové stromky, zlatá tenká washi páska a jedny Veselé Vánoce (inspirováno Jančou V.).


Velkou vločku už ani nemělo cenu podlepovat, takže jsem její obrys vystřihla z vellum a několik vloček na sebe opět navrstvila. Nápis Veselé Vánoce a ratata, další masterpiece je na světě.


Tyto soby najdete v Obi. Jednomu jsem dala prostor na přáníčku a aby nebyl takový chudý, dostal i provázek.


Do všech přáníček naše dcerka něco namalovala a věřím, že to všechny ty babičky, dědečky, strýčky a tetičky potěší daleko víc, než můj pokus o vánoční přání. Příští rok to tedy nechávám plně v její režii (pokud bude chtít). Spokojenost na všech stranách.


Tak a poslední přáníčko si nechávám pro sebe, protože je prostě nepublikovatelné. Mám podezření, že kdybyste ho zahlédli, tak přestanete můj blog sledovat. A to já rozhodně nechci. Naopak, chci vám tímto přáníčkovým megapočinem poděkovat za vaši přízeň, za spoustu vašich milých slov a podpory a popřát vám ty nejkrásnější vánoční svátky! Ať prostě stojí za to!

Veselé Vánoce vám všem!
Jana

6 comments:

  1. Krása! Já jsem strašná a nemocná ostuda, takže žádné přáníčko (krom těch na blogu) nemám :( Takže budu asi tvořit na rychlo ve čtvrtek.

    ReplyDelete
  2. Jani, to, čo ty považuješ za "pokusy o vianočné priania", to ja považujem za prekrásne clean&simple pohľadničky ozdobené štýlovými chipboardami, nálepkami a bakers twine :) Sú veľmi moderné a vzdušné. Určite ich všetci obdarovaní ocenia! ;)

    ReplyDelete
  3. Ja mam pocit, ze i kdyby jsi udelala prani jen s napisem VESELE VANOCE a nic vic, tak se mi to bude daleko vic libit nez ty moje. A to jsem jich udelala neuveritelnych 16, sice polovina byla z pulky zakladu, ale i tak. Jen me mrzi, ze jsem v tom echu, ldy jsem letela na postu, jsem si je vubec nevyfotila, takze mam fotku asi jen poloviny a jeste ne moc kvalitni, Kazdopadne mas to moc krasne a obdarovani budou jisto jiste nadseni. A Tobe i Tve rodine krasne Vanoce.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. holky, vy jste tak zlate! dekuji moc, trosku se mi ulevilo, ze to asi zase takova tragedie nebude ... a Alenko, 16!, wow! vsak to tvoje ze setkani visi na cestnem miste a flitry mas tedy dukladne prilepene, jeste jsou tam po najezdu deti vsechny! :)

    ReplyDelete
  6. boží, Jani! A větou "Jak není fotka, postrádám záchytný bod." mi zcela mluvíš z duše! A suprově ses s tím poprala. Krásné svátky!

    ReplyDelete