Friday, 8 January 2016

day by day 2015 ... w 50 - slowly getting there

Že je čas můj "nepřítel", jsem si už opravdu zvykla, ale že se mi do cesty postaví i technika ... Prostě mi při kolážování padá internet a já bych tak moc chtěla dotáhnout ten jeden zakletý zářijový týden. Nevadí, aspoň se mohu plně věnovat času adventnímu a dodělat poslední týdny roku 2015. Dnes mám pro vás 50. týden, který byl ... nekartičkový!


Nic se mi prostě nehodilo, a tak jsem po delší době zalovila mezi Creative kity a vytáhla ten vánoční, když už se jedná o adventní týden. Řezání se neobešlo bez zatajeného dechu a nařezala jsem toho víc než stránka mohla unést. Nakonec jsem použila pouze dvě "kartičky" velikosti 4x6 a zbytek podlepila bílým papírem, abych už tak zaplněnou stránku trochu odlehčila.


Journalingu tentokrát nebylo tolik. Ne že bych se nechtěla rozepsat, ale nebylo kam. Musela jsem si vystačit s několika hesly a nechat víc mluvit fotky. Ty jsou, doufám, všeříkající!


Rozstříhanou koláž jsem doplnila nápisem, který byl také v kitu. Je to prostě radost, když si váš syn tak krásně hraje!


Dnes to bylo velmi krátce, snad se mi podaří pokořit online editor a dodělat 2015. Krásný den vám přeji.

No comments:

Post a Comment