Tuesday, 12 January 2016

December Daily® ... mission accomplished!

Tak a je na světě! Naše kompletní adventní minialbum. A já už teď vím, že budou další a další, neboť tento způsob formátu mě hodně baví (tedy jestli si letos v prosinci nevymyslím zase něco jiného). V mých předchozích příspěvcích jste mohli vidět, jak to celé vzniklo, proč jsem se rozhodla vybočit z PL stránek a jak rychle šlo lepení od ruky. Při výrobě jsem si dávala pozor, abych "nevyzradila" Ježíška, takže v albu chybí akorát kapsa s dopisy Ježíškovi. Album je tedy plně k dispozici i našim dětem. I když ... ráda bych, aby se dožilo požehnaného věku ...


Jak sami vidíte, nafouklo se do obřích rozměrů. Budu se muset poohlídnout po větších knihařských kroužcích. A aby album nebylo takové rozšklebené a kroužky se tolik nenamáhaly, převázala jsem ho stužkou a provázkem s rolničkami. Ty mě baví hodně.

Stránek je dost a vy byste se uklikali. Dala jsem tedy dohromady krátké video, ve kterém si celé album můžete prohlédnout. 



Teď jsem vám chtěla popřát krásné Vánoce, ale ony už byly ... tak vám aspoň přeji krásný týden a ať v něm najdete aspoň chvilku na tvoření.

10 comments:

  1. Jani, to je nejhezci vanocni album co jsem videla! Jsi nejlepsi! :)

    ReplyDelete
  2. No super :) . Video fajn, ale já tak ráda klikám ;).

    ReplyDelete
  3. Nadherne....treba letos taky takove udelam....:)

    ReplyDelete
  4. Janičko, ty mě nepřestaneš překvapovat. Album jedním slovem překrásné! Ale jak jsi se teda trefila to video přesně na písničku, to nechápu :-)

    ReplyDelete
  5. Náderná práce, asi se inspiruji na příští rok, díky!

    ReplyDelete
  6. ... a já moc děkuji za všechny vaše milé komentáře... výrobu adventního minialba mohu jen doporučit, jde to rychle od ruky a je to tak roztomilé a s báječnou atmosférou ...

    ReplyDelete