Sunday, 3 January 2016

Papero amo January challenge ... snapshots!

Taky při zpracování fotek bojujete samy se sebou a snažíte se pokaždé vybrat ten nejlepší záběr? Porovnáváte jednotlivé detaily již tak dosti podobných fotek a hledáte tu nejostřejší a nejpovedenější? Právě takové přebírání fotek je moje noční můra. I proto jsem se rozhodla pro téma výzvy na blogu Papero amo, které vám vaši práci ulehčí. Prostě vyberete záběry všechny! 



Dobře, všechny ne, ale 3-4 fotky, zobrazující stejné momenty zachycené chvilku po sobě, na vaší stránce být musí. 

Téma: snapshots
Podmínka: použijte 3 – 4 fotografie, tzv. snapshots, které zachycují jednu a tu samou událost s menšími odlišnostmi

Pro vzorový projekt jsem vybrala fotky, které se staly součástí vánočního přání. Již při úpravě fotek jsem si nemohla vybrat. A tak vznikl nápad použít všechny čtyři povedené a udělat stránku. Ta se nakonec stala i vánočním dárkem a překvapením. 


Kdyby nebylo lehkého retro nádechu papíru, zvolila bych pro stránku mě milejší bílý podklad. Ale takto je stránka veselejší a doufám, že i více odpovídá vkusu obdarovaných. Původním záměrem byl velký nápis Lezeme spolu do roku 2016, ale při hledání písmenek mi padl do oka tento dřevěný výsek a bylo rozhodnuto. Nápis je tedy anglický, ale snad mi švagrová odpustí. 


Do levého horního rohu jsem nakonec umístila darovací štítek, aby nebylo pochybností. 


Už se moc těším na vaše projekty, a jak si s větším množstvím fotek na stránce poradíte. Nepochybuji, že to budou zase podařené kousky!

4 comments:

  1. Jůů, tak ty ses dala i na stránky? Super! Škoda, že mě minul tento krásný kit plný mého oblíbeného October afternoon. Vybírání je jinak i moje noční můra:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, stránky .. to je zase moje noční můra .. a děsný boj vždycky. Dost pravděpodobně mi spousta materiálu zbyde, už nic moc vánočního asi letos dělat nebudu a osvědčilo se mi nesyslit, páč příští rok budu samozřejmě chtít zase něco jiného, že .. takže ráda přenechám!

      Delete
  2. Jani, to je kouzelná stránka! Krásné barvy! A nápad taky parádní. Že bych šla do Challenege? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soničko, že váháš! Mám ráda tvoje stránky, tak šup šup :)

      Delete