Sunday, 3 January 2016

January PL challenge ...

S novým rokem je tu nová PL challenge! Tentokrát s velmi jednoduchým zadáním. Děkujeme, že do toho s námi jdete a že zkoušíte nové věci. My samy se také kolikrát vyzveme. Vzorový projekt Ley si můžete prohlédnout zde.


Jak už možná tušíte z úvodní fotografie, půjde tentokrát o zakomponování rámečku na vaše PL stránky. Já použila hned dva, jeden chipboardový a jeden dřevěný.

Podmínka: použijte na vaší PL stránce rámeček - papírový, chipboardový, dřevěný ... to už necháme na vás

Tentokrát jsem zvládla hned dvě vzorové stránky. Přeci jen mám pocit, že pokud ty vánoční stránky nenalepím teď, s postupujícím rokem se mi bude chtít míň a míň. Stále ještě jsem ve vánoční náladě, tak jsem se do toho hned pustila. A k ruce jsem si opět vzala Lucčiny vánoční kartičky. Je tam hodně zlaté a k těm našim žlutým fotkám, které při špatném osvětlení prostě vzniknou, se hodily báječně. Světlo, to je jediná výhoda anglických Vánoc. Krásné fotky v ranním čase u stromečku. No, ale na ty dojde na jiných stránkách.


Mám ráda fotky, které poskytují prostor pro journaling. Tady jsem ho napsala opět na stroji. Asi to nemá úplně nejtrvalejší účinek, ale vypadá to moc dobře a když písmena záměrně nerozmazávám, tak drží.


Láska na první pohled. No řekněte, viděli jste už někdy krásnější kartičku s tak hlubokým poselstvím? Tu jsem prostě MUSELA použít! Vpravo již zmiňovaný chipboardový rámeček, tento je z novinkové diářové sady od Heidi Swapp.


Mír a klid byl, ale za trošku ztížených podmínek. Tak moc jsme se všichni na české Vánoce těšili a tak moc nám bylo líto, když Albi onemocněl. 


Druhou stranu jsem celou věnovala nadělování. Velkou fotku jsem překryla kartičkou, a získala tak místo pro journaling a trochu rozrazila přefotkovanou stránku. Zde jsem použila druhý rámeček, dřevěný.


"Velké" fotky (3x4) jsou rozmístěny tak, aby nebyly blízko sebe a mezi nimi jsou fotky menší, zpravidla nalepené na jednoduché kartičky a lehce ozdobeny.


Z visačkové kartičky se díky dírce a provázku visačka stala.


A zde již ona odklápěcí kartička. Jelikož je v horní části kapsy a mohla by vypadávat, opatřila jsem ji zlatou svorkou. Na spodní část jsem napsala journaling.



Odklápěcí "mechanismus" je tentokrát z tenkého proužku vellum, které jsem vlepila mezi dvě odklápěcí kartičky (ozdobnou a tu s journalingem), přehnula a připevnila na zadní stranu fotky. Zkusila jsem vám to blíže vyfotit. Dle mého je vellum na odklápěcí kartičky nejlepší. Je pevné a nijak neruší. 



Ať už budete lepit Vánoce či dohánět jiný skluz, určitě zkuste použít rámeček a zúčastněte se tak naší PL challenge. Vždycky se na vaše stránky moc těšíme!

No comments:

Post a Comment