Tuesday, 19 January 2016

the biggest hits of CHA 2016 ...

Každoročně v lednu se na jednom americkém místě (konkrétně v Anaheim, Kalifornie) sejdou ti nejlepší designéři a výrobci všech těch nádherných hobby a scrap věcí. A každoročně se můžeme kochat pohledem na nové výrobky a nové kolekce. CHA 2016



To jsem si tak jeden večer opět šila papír a zároveň sledovala, co nového nás tento rok čeká. A zjistila jsem, že si letos asi moc neškrtnu, neboť většina nových kolekcí doslova hýří barvami a to já prostě neumím kombinovat. Nedalo mi to však a prošla jsem si některé známé firmy ještě jednou, abych odhalila, že ....

1. .. několik společností uvádí na trh novinku, tzv. rub-on pen, tedy pero, rolátko, kdy jedním pohybem nanesete na projekt motiv, který připomíná právě tolik oblíbené propisoty (rub-ons). Jedno takové barevné ukazuje v následujícím videu Amy Tangerine.


2. pravděpodobně nutně budu potřebovat nepřekonatelnou desku Alphabet Punch Board od We R Memory Keepers, na které si pomocí několika jednoduchých kroků vyřežete báječná písmena. Mám pocit, že jestli se ke mně dostane, nebudu celé dny dělat nic jiného, než vyrábět abecedu pro děti a různé školní dekorace ...


3. ...Webster Pages mají nové barvy jejich úžasných diářů Color Crush. Nejvíce mě zaujala mentolová a růžová se zlatými akcenty. A nově i tzv. travel notebook, do kterého si pomocí gumičky přiděláte jakékoliv množství různých sešitků ... výborná cestovací záležitost.


5. pokud milujete zlatou, designérku Teresu Collins a kvalitní Fiskars produkty, tohle vás nadchne! Zlatá řezačka, zlatá sešívačka či zlaté pravítko? YES!


6. Heidi Swapp přišla s novými produkty pro Minc. Já ho nemám a ani jeho nákup neplánuji, ale nové barvy fólií jsou úžasné. Ve videu můžete ještě vidět HS značkové štětce či embosovací pistoli, v závěru pak použití Minc spreje či barvy.


7. letošní kolekce jsou opravdu barevné, ale něco z toho si asi dokážu vybrat. Třeba úžasnou květinovou kolekci BLOOM od Maggie Holmes.


Novinkou jsou tyto silikonové visačky a štítky. Tak ty do kapes nepůjdou, to by byla škoda!


A tyhle koženkové přívěsky jsou taky moc roztomilé, nemyslíte? K zavěšení na diář jako dělané!


Taky nová, v pořadí již 10. kolekce Better Together od Amy Tangerine je ... dosti barevná! Ale na to už jsem u Amy zvyklá, k ní to prostě sedí. Nejvíc mě baví její vodovkové písmo, to už je Amy poznávací značka. 


A v kolekci je i spousta ňuňu věcí, jako gumové ozdoby (rubber shapes) - aaach ...


.. nebo úžasné uzoučké washi pásky, které do diáře budu určitě potřebovat!


8. na prodžektlajfím poli toho moc nového není, tedy aspoň ne do té míry, že bych si řekla: to musím mít! Ale je možné, že jsem prostě nelustrovala pořádně... Zaujala mě akorát nejnovější kolekce Currently od Becky Higgins s různými výřezy a rámečky. 


Je toho samozřejmě více, co bylo prezentováno na této největší hobby and craft události roku. Cílem tohoto článku však bylo vám ukázat, co nejvíce zaujalo mě a co já považuji za nejzajímavější novinky. 

A co jste na CHA 2016 objevily vy? Přehlédla jsem něco krásného?

3 comments:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=-oh0I-GPwo0 umět taky tak hezky vybarvovat a mít tolik razítek v zásobě :)

    ReplyDelete
  2. Janí, také jsem koukala, že je to tedy pěkně velký "cirkus", který mě moc nebaví, protože pak mi to přijde strašně přeplácané, když bych to chtěla nějak dozdobit, což mě vlastně baví nejvíc, že:-)
    Ohledně těch vyřezávačů písmenek, máš nastudováno, jestli jde udělat i menší velikost? Já jsem zatím viděla jen tyto velké?

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasím, letos je to opravdové barevné hýření :) Evi, nemám, ale obávám se, že ta velikost bude asi jen jedna ...

      Delete