Thursday, 28 January 2016

the day after Christmas ... Christmas Day!

Ano, ještě stále Vánoce. Třebaže už vesele jedu novoroční stránky, aby mi neujel vlak, v mezičase se vracím a dodělávám díry napáchané v albu 2015. A že jich ještě je! Chce se mi do toho čím dál tím míň a to nemluvím o podzimních stránkách. Ach, jak moc se mi už nechce lepit listí ...

Ale vraťme se k Vánocům. Dnešní stránka je opět z luxusních vánočních kartiček od Lucky Šindelkové, v pořadí již čtvrtá. První stránka byla Mikulášská a další dvě ryze vánoční, Štědrovečerní. Ta následující  mapuje den poté, náš Boží hod a anglický Christmas Day. 


Když jsem k fotkám začala přikládat kartičky, automaticky jsem vybírala ty čistě bílé. Ale pak jsem si říkala, že se vyzvu a sáhla jsem po .... černých kartičkách. Opravdu! Sama sebe jsem překvapila. A myslím, že jsem si to i mohla dovolit; fotky byly za denního světla, tedy krásně světlé a tím, že byly převážně z jednoho dne, tak se mi tolik nestřídaly barvy či prostředí.


Černé kartičky jsem nakonec použila pouze dvě. Snažila jsem se je rozrazit kartičkami světlejšími, které jsem dozdobila černými zbytky. No ano, opět jsem stříhala a stříhala. Použila jsem i tuto zelenou, především díky trefnému nápisu.


 Bílý papír jsem v tomto případě ozdobila zlatou částí z jiné kartičky a černými stromečky ... z další kartičky.


Zlatý rámeček pochází z velké kartičky 4x6 a místo fotky jsem do něj umístila journaling. A dozdobila papírem se stejným motivem jako na pravé kartičce. Ta je navíc opatřena černým dárečkem.


Jeden balík vánočních kartiček a já s ním vesele vyžiju celé Vánoce ... I když hodně kartiček mým stříháním přijde nazmar, líbí se mi, že navíc nepotřebuji skoro nic. A co vy, už máte Vánoce nalepeny?

PS: Tímto se omlouvám Lucce, která pro vás připravila báječný článek o focení PL stránek. Nejdu totiž příkladem. Tak moc se mi nechtělo vyndávat kartičky a fotky z kapes, že ta černá se mi pořádně vymstila. Na ní je vidět každý odlesk ...

12 comments:

  1. Jani, nádherně jsi to rozstříhala ☺ a černá tvému albu sluší

    ReplyDelete
  2. Jani, nádherně jsi to rozstříhala ☺ a černá tvému albu sluší

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luci, děkuji, opravdu není tak špatná :)

      Delete
  3. Krásné stránky, Jani - jako vždy!! Já jsem zrovna minulý týden zpracovala 52. týden na 3 panoramatické strany :-))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moni, dekuji. Paaaani, ty proste netroskaris:)))

      Delete
  4. Taky se mi líbí, jak se do toho nebojíš střihnout. Sama vím, jak je těžké vymyslet vyvážené spektrum do celé PL sady karet a nejde se zavděčit všem. Ale ty si prostě poradíš a dotvoříš si to jak potřebuješ :) Měla bys o tom udělat článek: Nebojte se střihnout si to :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Silvi, ty jsi tomu nasadila korunu :))) diky! striham rada, jen doufam, ze vase designerska srdce nekrvaci :)))

      Delete
  5. Krásné! a černá je dobrá:-) Mě paradoxně míň stresuje představa, že dodělávám stránky z fotek i 5 let starých a pořád jich mám dost, než se snažit stíhat být neustále aktuální. V tom všechny PLkářky moc obdivuju! Ale zas si můžu přeskakovat z léta k podzimnímu listí, od jarního pučení k vánocům..:-)

    ReplyDelete
  6. Jeee Jani, preco ja tu nechodila castejsie??? Krasa prekrasna tvoj blog, prispevky, fotky... oooh ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ach Luci, děkuji, děkuji moc! však já k tobě chodím pravidelně slintat a inspirovat se a miluji tvůj design!

      Delete