Saturday, 2 January 2016

winter PL kit by Papero amo .. podruhé

Tenhle zimně vánoční PL kit od Papero amo se jen tak neokouká. Už se nemohu dočkat, až vytvořím pár opravdu vánočních stránek. Tentokrát jsem zvolila béžovou variantu s několik akcenty světle modré. Baví mě, jak se kartičky dají dobře kombinovat a na celou stránku vystačíte jenom s materiálem z PL kitu. Lea má pro vás dokonce dvě stránky a její kombinace mě moc baví. Více zde..




Z předchozí stránky mi vyšla tato kapsa s dlouhou částí. Jenže v kitu žádné dlouhé papíry nejsou, a tak jsem si musela pomoci fotkou a skládáním několika kartiček k sobě.



V pravé části jsem bílý podklad polepila vystřiženými trojúhelníčky v ledabylém stylu. Motiv trojúhelníčků se na stránce opakuje na další kartičce.


Tento týden byl na události chudší, mohla jsem si tedy dovolit luxus vyprávění příběhů. Třeba toho o granátovém jablku a sbírce panenek.


Na této koláži mě nejvíc baví vystřižený stromeček. Jak málo stačí ...


Taky se vám s kity pracuje tak dobře? Já si vždycky vyndám všechno, co v krabičce najdu, a jak jsem limitovaná materiálem, tak se mi tvoří nejlépe. Jde to dobře od ruky, nic jiného není třeba hledat. Už teď se moc těším na další PL kit.

9 comments:

  1. Mas to opet nadherne. Ja uz chci to tve album videt nazivo. Asi te pozvu na kafe 😂 a klidne i s detmi pujdeme do herny..😁. Ja tento kit nakonec nebrala, nejak jsem se ho asi bala, ale ty to s nim umis teda paradne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji! jsem ted spis zvedava, jak zpracuji ten cerveny zbytek :))

      Delete
  2. Mas to opet nadherne. Ja uz chci to tve album videt nazivo. Asi te pozvu na kafe 😂 a klidne i s detmi pujdeme do herny..😁. Ja tento kit nakonec nebrala, nejak jsem se ho asi bala, ale ty to s nim umis teda paradne!

    ReplyDelete
  3. Holky chci jít s váma! Vím o skvělé kavárně pro děti s hernou - Králík v rádiu!

    ReplyDelete
  4. na kralika v radiu se chystam uz dlouho, ale, HOLKY MOJE, jdeme BEZ deti! pac, a Alenko, tys to videla na vlastni oci, s detmi si toho moc nerekneme :)))) neco vymyslime!

    ReplyDelete
  5. Nádhera, Jani, opět nádhera. Ty jsi prostě jednička! ;-) Až někam vyrazíte, jdu s váma ;-) Děti, neděti..., no spíš ty neděti ;-)

    ReplyDelete
  6. U Bennettů je to na vánoce prostě jako v pohádce:-) krásná stránka! a škemrám prstíčkem o kavárnu též!

    ReplyDelete
  7. holky!!! to zavání parádním srazem! něco vymyslím, ju, až se trochu po těch Vánocích vzpamatujeme :))

    ReplyDelete