Wednesday, 3 February 2016

Me and Myself ... photos of week 2

Ve svém minulém příspěvku jsem vás seznámila se záměrem tvořit vlastní album ... Začal únor a hádejte! Fotky mám, ale stránky jsou jaksi ještě v nedohlednu. Pořád se utěšuji tím, že to bude malý formát, takže to půjde samo. Lehkým zklamáním bylo zjištění, že nemohu používat plastové kapsy pro Snap deníky. Vnitřek kapsy je 6x8, ale proužek pro uchycení kapsu rozšiřuje a na boku to pak z alba vylézá. Budu tedy muset tvořit opravdu jen ve velikosti 6x8 s tím, že stránky na straně proděravím. Přesně jako v diáři. Ale abych nezahálela, vybrala jsem aspoň dvě fotky z druhého týdne. 

Diářová láska. No ano, letos se jich sešlo víc, ale náplň ze zlatého HS už má svého majitele a prázdné desky právě čekají na plnění stránkami. Původně jsem zamýšlela loňský diář z desek vyndat a desky také použít, ale nakonec nechávám, jak to je.

Diářová láska

Abych po večerech pořád jenom nescrapovala, vyčlenili jsme si s mužem několik filmových večerů. Anebo jenom povídacích. Teď se nám vůbec kouká moc hezky, maličkou obrazovku laptopu jsme nahradili parádním projekčním plátnem. Mohu jenom doporučit všem, kteří odmítají do svých příbytků pustit nevzhlednou TV. Fotka je focená na hodně vysoké ISO, ale v menším formátu do albumu to jistě vadit nebude.

Jeden takový filmový večer

A teď mám dilema, kterou z těch fotek scrapnout, neboť jsou tématicky rozdílné. 
K jaké variantě byste se přiklonily vy?

10 comments:

  1. A proc ne obe? Jednu bych dala 4x6 a druhou 3x4 a zbyde ti misto pro journaling..😊

    ReplyDelete
  2. Nad čím uvažuješ, jistě že filmový večer :-). Chceš víc povídat a byt s mužem tak tam přeci nenacpeš diáře :-D

    ReplyDelete
  3. za mě stopro filmový večer! A musím říct, že tuhle fotku bych si sama hrozně ráda scrapla, je super! Já ji v hlavě vidím jako velkoformátovou (6*8), na ní bych si předem v PC napsala journaling a pak jen nalepila pár ozdob na 1-2 místa do shluku. Heh, to jsem se nějak zasnila:-D Těším se na výsledek!

    ReplyDelete
  4. jej, já vám tak moc děkuji!! bude to tedy filmový večer :)

    ReplyDelete
  5. filmovy vecer vyzera luxusne!!! ♥ uuuh, trosku ziarlim :D perfkektna foto!

    ReplyDelete
  6. Jani, já jsem taky pro filmový večer - a mám prosbu - můžeš napsat, pro jaké plátno a projektor jste se rozhodli? Taky o něm uvažujeme (TV nemáme několik let), ale nemůžeme si vybrat... díky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D děkuji moc! určitě doporučuji! Jamie mě překvapil, takže nic o něm nevím, ale je to Projektor ACER X113 DLP, světelnost 2800, 7000 hodin zivotnost žárovky a kontrast 13000:1 ... plátno máme z IKEA, jde o zatemňovací roletu, máme totiž gauč přímo naproti oknu ... zatím jsme ještě nezkoušeli za denního světla, na to jsem taky zvedavá ... mohu jenom doporučit!!

      Delete