Tuesday, 9 February 2016

Me and Myself .. week 1 "snow"

Po všem tom fotkovém napínání jsem tady konečně s první stránkou do "mého" alba Me and Myself (kdo nevíte, co "moje" album je, mrkněte sem - klik). Stránka je velikosti 6x8 a v albu je umístěna bez plastové kapsy. Zjistila jsem totiž, že ani kapsy pro Snap! alba se mi do diářových desek nevejdou - při zavření koukají ven. Určitě bych chtěla "velké" stránky prokládat menšími a ty třeba pro změnu do menších kapsiček umístit. Ale takto bude album aspoň krásně šahací ..


Na každé stránce bych chtěla vyzkoušet něco nového, techniku, materiál, zajímavý podklad. Prostě posunout své vlastní hranice trochu dál a zkoušet. A taky, ať se pořád nedíváte na mé "bílé" stránky .. Pro první lednový týden jsem vybrala papír z prosincového Creative kitu od Papero amo a ztlumila výrazný motiv několika tahy bílého gessa. Poté jsem přes svoji jednu jedinou šablonu od Amy Tangerine udělala distressové trojúhelníky a černým Archivalem natiskla pár razítek.


Fotky jsou podlepeny bílým papírem a dozdobeny několika výseky z "vánočního" PL kitu. Nakonec přišel journling. Díky tomu, že jsem psala přes gesso, vzala jsem k ruce "pero" z prvního Planner kitu. Jak samy vidíte, já ty kity na tento projekt opravdu dobře využiju.


Je to takový rychlý pokus o mixed media ve velmi umírněném modu, ale třeba se časem dopracuji k trochu většímu vrstvení a odvazu :) Už teď ale vím, že mě tento projekt bude hodně bavit. Formát 6x8 je pro mě tak akorát veliký a stránka přímo roste pod rukama. Na velkých stránkách 12x12 se často ztrácím, tady to jde úplně samo .. Zkuste to také!

7 comments:

  1. Supr! Gratuluji k odvaze, moc se Ti povedla stránečka. A ten nápad využít různé techniky...paráda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamčo, děkuji moc! Já sama jsem zvědavá, co z toho všeho vznikne :)

      Delete
  2. Jani, to je dokonale, Ja snad zacnu taky..😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. díky, Ali, jsi lapena, tak už se nebraň a pojď do toho :) ty malé stránky jsou fakt pro radost!

      Delete
  3. No néé! :-o jani, ty budeš muset dělat stránky častěji! Tahle se mi hódně líbí!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jani, já ti děkuji za "nalákání" na tenhle báječný rozměr ... to je to, co jsem potřebovala!

      Delete