Thursday, 18 February 2016

Me and Myself ... week 2 "movie night"

A je tu! Další "majselfová" stránka. A tentokrát s fotkou, o které jste naprosto s přehledem rozhodly. Moc děkuji za vaše komentáře, obávám se, že na konci tohoto týdne budu mít takových fotkových "adeptů" více a opět se ráda spolehnu na váš vkus. Ale o tom příště ...

Veškerý materiál je z "Alona balíčku". To si tak vyjdete s kamarádkou na skleničku a ona vás překvapí nádhernými papíry od Elle's Studio, značky, která byla ještě donedávna u nás nedostupná. Musela jsem je tedy hnedka použít! Hvězdný poklad se k hvěznému filmovému večeru báječně hodí.


V balíčku bylo i několik parádních ozdob. Ali, ještě jednou moc moc děkuju!


A co jsem si na této stránce vykoušela "poprvé"? Poprvé jsem vyřezala písmenka z černé moosgumi. Tím, že stránka není v plastovém obalu, jí dodávají parádní měkkoučký rozměr. Stránku jsem ještě ozdobila filmovým výsekem (děkuji, Kamčo), washi páskami a nezbytným journalingem.


Budu muset zrychlit. Pomalu končí únor a já mám na svém kontě pouhopouhé dvě stránky. Ať se vám všem dobře tvoří!

10 comments:

  1. Elle's Studio su same krasotinky, paradna stranka! :)

    ReplyDelete
  2. moc hezky dopadla! Plastický nadpis je super:-)

    ReplyDelete
  3. Sice tam nejsou žádné děti, ale fotka i tak vypadá moc hezky :). Máš s tím víc práce nebo ne? Krásné fotky, krásný materiál a krásná stránka, takže výzva z části splněna? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zadne deti :D ... covece, ani ne, jde to (zatim) opravdu rychle, jakmile k tomu zasednu ... konecne vyuziju vsechny ty fotky, ktere bych do PL normalne nedala, neni misto :D ...az se doplazim na konec roku, tak bude vyzva splnena, zatim si to jen hezky maluju :))))

      Delete
  4. Jani, líbí se mi celý ten koncept "majself" stránky a uvažuju, že snad jen kvůli tomu bych si ten diář opravdu pořídila. Nicméně zatím Tě budu po očku pozorovat a inspirovat se. Movie night je super - a mě by zajímalo - na co jste koukali? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di, dekuji moc! Myslim, ze ani nemusis porizovat diar, staci treba snap album, nebo si udelat kartonove desky s krouzky .... a na co jsme koukali? to je tak, kdyz muze pozadas o nejaky "nenarocny" film a koukate na THE ROOM, kdy ti tuhne vsechna krev v zilach ... ale moc doporucuji!

      Delete
  5. ach, vy jste tak schovivave, dekuji moc za vsechny komentare!

    ReplyDelete