Tuesday, 2 February 2016

February PL challenge by Papero amo

Zbrusu nová PL challenge na Papero amo je vyhlášena! V lednu se sešel úctyhodný počet příspěvků a my věříme, že nové zadání vás opět naladí. Tentokrát se totiž budete třpytit ... To bude paráda!



... tedy vy ne, ale vaše stránky na třpytu a lesku jistě získají. Sledujeme totiž nové trendy a stejně jako loni se všechno musí blýskat a třpytit; do třpytků se namáčí kde co. Pojďme si tedy zkusit potřpykovat i naše PL stránky!

Podmínka: použijte třpytky, třpytivá písmena, rámečky, ozdoby, třpytivý emboss apod.

Naše vzorové projekty si můžete prohlédnout zde. Já jsem na stránce využila hned dvou třpytkových efektů - nejprve jsem naembosovala vellumové sněhové vločky a nápis "srdce" na odklápěcím vellum (pomocí embosovací tužky) a poté jsem na označení týdne použila stříbrná třpytkatá písmena od Heidi Swapp.


Plastovou kapsu jsem si opět upravovala podle svého pomocí Mr. Fuse. Stačilo tři velké kapsy designu A rozdělit na polovinu a získala jsem dostatečný počet okének pro dokumentaci celého našeho týdne. Opravdu jsem fotila každý den aspoň jednu fotku. Titulní kartička je tak trochu chrastidlová ....jelikož se motiv vloček na stránce opakuje, nasypala jsem jich i pár pod vellum a přišila ke kartičce.


Odklápěcí vellum posloužilo pro opsaný nápis z české kartičky od Lucky Barabas z nového PL kitu. Pod ním se schovává celý víkendový journaling.


Sněhové vločky jsem různě prošívala. Psala jsem na stroji, lépe se mi k celému konceptu stránky hodil.


A několik třpytivých detailů .... (jestli je to tedy dobře vidět)



Zkusíte své stránky potřpytkovat s námi?

No comments:

Post a Comment