Tuesday, 16 February 2016

PL kit by Papero amo - part II.

Zimní kit od Papero amo je opravdu vydařený. Já vím, říkám to v každém "kitovém" příspěvku, ale když ona je to pravda! Líbí se mi, jak jsou kartičky sladěné a člověk může udělat tolik tématicky rozdílných stránek. A stříhat ... hlavně stříhat. Já jsem si tenkrokrát zvolila hvězdičkové motivy.


Druhý lednový týden měl už svoji kapsu danou. Zatím se mi daří držet předsevzetí více "fusovat", a tak i tato kapsa má neobvyklé, podomácku vyrobené rozvržení (více o mém začátku s Mr. Fuse zde - klik.) Díky zimním sněhovým fotkám jsem sáhla po modře zbarvených kartičkách a doplnila je výraznými červenými prvky.


Bigshotovou fotku jsem prostě musela použít a doplnila ji několika vystřiženými hvězdami z hvězdičkové kartičky. Albertovo oblíbené červené tričko s celou stránkou perfektně ladí.


O víkendu jsme slavili narozeniny a narozeninová kartička je opravdu jednoduchá. 


Journalingovou kartičku jsem pouze ozdobila hvězdičkovým výsekem. Sladěné výseky a samolepky, to je na kitu prostě nejlepší. Nemusíte o ničem přemýšlet.


Nejvíc mě baví sledovat, jak si s kitem poradíte a jak jiné to máte. Protože stejný kit jako základ neznamená stejné stránky. Spíš naopak. Je až neuvěřitelné, jak moc rozdílné jednotlivé stránky mohou být, viz příspěvek na blogu Papero amo - klik.

2 comments:

  1. Jani, ty jsi nepřekonatelná! Až si někdy sáhnu na PL, budeš můj vzor:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji dekuji moc ... a ja se mooooc tesim, ze uz to bude brzicko brzy!!!

      Delete