Thursday, 25 February 2016

Project Life Swap!

Tak tohle byla hodně zajímavá zkušenost! Zkoušely už jste někdy lepit fotky někoho jiného? Spolu s holkami z DT Papero amo jsme se vyzvaly a nakonec se shodly na tom, že to bylo nepředvídatelně náročné. Dle úvodní fotografie je vám určitě jasné, čí fotky jsem lepila já ...



Vzhledem k tomu, že jsem měla od Ley fotky, které by mi normálně stačily na jednu stránku, nezdráhala jsem se vyvolávát krásné velké fotky a používat velké množství výplňových kartiček.



Lea vytvořila jednu koláž, kterou chtěla použít, jinak mi dala volnou ruku v tom, jak velké fotky použiju či jestli budou na výšku či na šířku. Ta zodpovědnost!



Jedním z "požadavků" byla schovka pro vizitku. A tak jsem využila přebytečného místa a udělala vellumovou kapsičku.


Enjoy the ride! Tahle kartička si o použití přímo říkala.


Další báječné vyměněné projekty si můžete prohlédnout na blogu Papero amo. Chtěla bych holkám moc poděkovat, že jsme do toho šly a už teď se těším, že to někdy zopakujeme.

2 comments:

  1. Klobouk dolu před DT, na takovou výměnu bych neměla odvahu. Super nápad na začlenění vizitky na stránku, někdy určitě vyzkouším. :)

    ReplyDelete