Monday, 7 March 2016

March PL challenge by Papero amo ...

Březnová PL challenge bude, co se materiálu týče, trochu neobvyklá. Schválně. Zkoušely už jste na svoji stránku zakomponovat kus látky? Jestli ne, tak nyní máte báječnou příležitost textilní materiál do vašeho PL zařadit a ještě třeba vyhrát.



Podmínka březnové PL challenge je tedy jednoduchá: použít na vaší stránce kousek látky. A to jakýkoliv. Jak můžete vidět na našich ukázkových projektech - zde, možností je opravdu mnoho. Zkuste si z látky vyrobit vlaječky, nebo látkou polepte papír a vystřihněte/vyřízněte různé tvary, můžete také použít textilní washi pásky nebo krajku.

Na tvorbu vzorové stránky jsem využila týdnu, kdy jsme s dcerou vázaly tylovou sukni tutu. Zbyla mi spousta odstřižků, a tak jsem z nich jednoduchým způsobem vyrobila střapeček. Původně jsem chtěla tylem polepovat jednotlivé kartičky, ale bílá opravdu příliš nevynikala. 



Už takhle je ta ozdoba hodně špatně vidět. Pokusila jsem se o detailnější foto, abyste mi uvěřily, že tam opravdu je (i s vlasem, který se mi při focení připletl do cesty).


Na stránku jsem opět neváhala použít kartičky z lednovo-únorového PL kitu. Mám jich pořád slušnou zásobu a byl by hřích tu krásu nepoužívat. 


Těšíme se, s jakými originálními stránkami přijdete a jak si s "textilním" zadáním poradíte.

2 comments:

  1. Jani, krásné jako vždy a kousek tylu je úžasný!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuš, děkuji moc! zbytků hodně, vidím to na spoustu ozdob do diáře :D

      Delete