Wednesday, 23 March 2016

PL kit March / April 2016

... aneb jak jsem si ani nestřihla. Opravdu, tohle je snad poprvé, kdy jsem do kartiček vůbec nezasahovala a využila je v celé jejich kráse. Tentokrát to bylo opravdu rychlé a zcela v duchu původního záměru samotné Becky Higgins - fotky a kartičky, nic jiného netřeba. A že mi ta nádhera od Silvie_Art přímo hrála do noty ani snad dodávat nemusím. Všechny PL projekty od kolegyň z DT si můžete prohlédnout zde, moje PL stránka v detailech následuje ...


Měla jsem z loňska ještě pár restů. A hle, "jarní" kartičky se tak báječně hodily k zářijovému týdnu, který v mém albu stále nehotov strašil. Důkaz, jak moc univerzální kit pro nás Silvie navrhla.


Zpracování tohoto 37. týdne jsem odkládala hodně dlouho. Nevím, vůbec se mi do fotek nechtělo a až v lednu jsem je konečně upravila a vyvolala. Začínám mít v oblibě výplňové kartičky a přistihla jsem se, že je teď na téměř každé stránce používám. Nejenže krásně odlehčí zaplněnost stránky, ale taky jsou všeříkající!


Nabídkou výseků jsem byla lehce limitována, neboť březen, jaro ani duben se nehodily. Ale něco se našlo ...


Opět jedna z mých oblíbených. Fotky s prababičkou jsou prostě k nezaplacení a člověk si víc a víc uvědomuje, jak moc jsou tyto okamžiky vzácné a jak moc pro něj PL a uchování vzpomínek znamená.


A jak se s kitem pracuje vám? Použijete ho na jarní nebo jiné stránky?

2 comments:

  1. Nádherné to máš :-) Přesně v této barevné kombinaci mám v plánu zpracovat Březen, jen si nevím rady s fotkama, jsou tentokrát barevně divočejší :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuji, Peti, moc! tak za prve, u tebe se toho vubec nebojim, protoze to urcite nakombinujes krasne, a za druhe, s temi sedymi kartickami a zbytkem se dle meho sladi uplne vsechno .. moc se na tvoje stranky tesim!!!

      Delete