Friday, 11 March 2016

Planner kit February / March 2016 ....

Když se mi do ruky dostal aktuální Planner kit, byla jsem naprosto uchvácena jeho barevností. Barvy duhy! Jooo! Ale nebudu zastírat, že jsem si je nějak nedokázala představit ve svém střídmém diáři. A ono to nakonec šlo! Děkuji, milé Papero amo a Silvi, že vytrvale posouváte hranice mých možností :)

Na titulní stránky měsíců jsem začala psát citáty. Vodovkami.

 I koláže mají trochu jiné uspořádání než v loňském memory planner.


 Více stránek a inspirace najdete v mém diářovém příspěvku pro Papero amo - klik sem.

2 comments:

  1. Jani máš to fakt krásne - obdivujem. Ja na toto nejak nie som. Horko ťažko občas niečo zapíšem ak nezabudnem :-) preto máš moj veľký obdiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivanko, děkuji, jsi zlatá. Ale přistihla jsem se, že už nedělám diář s takovým nadšením jako loni, to mě to bavilo víc. Naštěstí čas je milosrdný a nutí mě nad tím nepřemýšlet a prostě zaznamenávat, aby mi neujel vlak :)

      Delete